stalltokig

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ida Lövgren - 3 april 2011 20:24

Gå in på den här hemsidan, ni kommer inte att ångra er! :D


http://FANTEN.se

Av Ida Lövgren - 3 april 2011 20:09

Hann träna kaninerna en sväng idag, det blev lite längdträning och två rätuppstående :)

Dom ville nästan inte alls idag då alla ter är skendräktiga, och det var länge sedan dom hoppade längd :/

Men alla tre kom över runt 70 cm ändå, fast med dålig fart :P


I veckan blir det en "riktig" rak lätt bana att träna på! :)


   Skorpan hoppar längd sommaren 2010


Av Ida Lövgren - 3 april 2011 19:50

 Eftersom att Drutten haft problem/har problem med eksem så har han förut haft stubbman.

Han var faktikst ganska gulligi det, med stubbmanen och hans ål på ryggen blev han en fjording, haha! ^^

Det är skönt att hans eksem i manen har blivit bättre, jag kollar dom varje dag jag är i stallet och dom läker fint :)

Fast värre blir det nog till sommaren :/


Jag har varit skötare på honom i några månader och på den stunden har han fått en sån här fin man! :O


Förr


  


Nu


Manen har lagt sig jättefint och växer nu ut normalt igen! :) 


Har ni någon gång haft problem med eksem på en häst?

Isåntfall vad gjorde ni åt det? Behöver lite tips ^^



Av Ida Lövgren - 3 april 2011 19:09

Diss :/


  

Bildkälla

 



Hiss :D


  Bildkälla


Vad tycker ni? ^^

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards