stalltokig

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Ida Lövgren - 22 april 2011 21:12

                                            

+ Man ser skillnad direkt.

+ Svansen/manen (har bara testat i svansen) blir mycket enklare att reda ut.

+ Ger lagom glans

+ Är en smal flaska och inte så bred, så den är lätt att få ner i ryktlådan.


- Finns bara på hööks (tror jag)

- Flaskan var inte helt full när man köpte den.

Av Ida Lövgren - 22 april 2011 20:52

Japp, som rubriken lyder är det en ny header på G, den blir klar så fort jag fått lite bilder av Agnes... (A)


Av Ida Lövgren - 22 april 2011 16:09

 

Klicka här för att komma till tävlingen


Tävlingen annordas av Ponnyochryttare.blogg.se

Av Ida Lövgren - 22 april 2011 15:57

  

Klicka här för att komma till tävlingen

Av Ida Lövgren - 22 april 2011 15:44

Nu är jag hemma från dagens tävling! :)


En mening: DET GICK SÅ JÄKLA BRA!

Okej, nu  ka jag inte överdriva, men är sjukt nöjd! ;)


Rak Lätt Ny

(För kaniner som inte placerat sig eller gått på 0 fel i grunden och 0 fel i  finalen

i rak lätt. Eller för kaniner som inte fått någon uppflyttningspinne från rak lätt ny)


Tingeling: Var superfin i grunden, gick då på 0 fel! :O Rekord! :D

I finalen slarvade hon till lite och fick ner en bom så fick ett fel.

Men hon vann klassen (på 13 tävlande) och fick uppflyttninigs pinne! :O :D:D


Skorpan: Duktiga tjejen som bara rev 1 hinder i grunden och i finalen! :)

Slutade på en 2:plats (av 13 tävlande) och också uppflyttningspinne! :O :D


Tussan: Också jätetduktig! :) I grunden gick hon bara på 1 fel, men i finalen blev hon litetrött så rev 4.

Men slutade åndå på en 6:e plats (av 13 tävlande)


Filmer kommer senare! :D


Är så himla stolt över mina kaniner som gick så bra idag, äntligen har det lossnat för dom! :')


Kaninkramar //Ida

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards