stalltokig

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Ida Lövgren - 23 april 2011 22:51

Från början var den här bloggen bara meningen för HÄSTAR och RIDNING.

Men nu har jag bestämt att f.om att den nya headern kommer upp så kommer den här bloggen också  handla om mina KANINER och KANINHOPPNING.

Så det blir mer kanin-inlägg än vanligt då jag (när jag inte är i stallet) oftast är med kaninerna :)


Så en kanin och hästblogg ^^


Hoppas ni kommer gilla det!

//Ida

Av Ida Lövgren - 23 april 2011 22:27

 

Av Ida Lövgren - 23 april 2011 21:48

Här kommer alla svar på frågestunden! ;D

Klicka på namnen för att komma till deras bloggar! ^^


Felicia:

Hur gammal är du?

12 år


Amanda:

Varför gillar du Drutten?

Jag känner att jag hittat en speciell personlighet hos Drutten och han har helt enkelt bara blivit en favorit! :)


Emma: 

Hur lång är du?

Tror jag är runt 1.68


Ems:

Vad är det bästa med hästar?

Dom är såna fantastiska djur och djurälskare som jag är så är hästar bara bäst! :D

Fantastiska vänner och personligheter, som männsikor ^^


Ylva:

Hur länge har du ridit och hur gammal var du när du började?

När jag började var jag 7 år gammal, från dess red jag i tre år (tills jag var 10 år) och hade sedan ett uppehåll tills jag blev 11 år gammal.

Så i några år har jag ridit, jag vet inte riktigt hur jag ska räkna det :)


Cissi:

Är det på söndag du ska tävla? XD

Då var det det, ja :)


Ullis:

Har du/haft några andra djur än kaniner? när fick du ditt första djur? 

Jag har alltid haft djur runt omkring mig sen jag föddes, nu har vi både höns,katter,får och kaniner här hemma :) Mitt första "riktiga" djur fick jag nog när jag var 7-8 år gammal.

 
Kom du på den här idén bara för att du inte hade något annat att skriva om?
Jag ville mest se om ni undrade över något ^^
 
 
Var har du köpt dina kaniner? Vad har du för hinder (kaninhoppning)? Vilka bloggar läser/följer du?
Mina kaniner kommer från privatpersoner, b.la så är Tingeling och Skorpan en tjuvbetäckning :P
Jag har alla möjliga hinder här hemma men mest rättuppstående :)
Jag läser/följer mååååånga bloggar, men en stor favorit är hamreryttarna.blogg.se
 
 Har du tänkt på att det här inlägget inte kommer synas på första sidan hela veckan eftersom att du bloggar så mycket?
Hihi (A)
 

Agnes:

Varför är du aldrig inne på MSN samtidigt som jag?

Hmm.. det vet jag inte XD

Agnes:

(Nu blev det så många frågor så jag sätter ihop dom)

1. Kan du inte få någon annan att ställa en massa frågor?

2. Varför skaffar du inte en till kanin?

3. Skulle du vilja ha kaninungar? (Den frågan måste du nästan svara ja på... hihi)

4.Favoritblomma?

5. Favoritbok?

6. Räcker det med frågor nu?

1. Hehe ^^

2. Har inte tiden tyvärr :/

3.JAA :D:D

4.Hmm Tussilago och vitsippa tror jag

5. Fullblods böckerna

6. JAAAAAA!!! hihi

Mats: (min pappa)

När ska du köpa hankanin?

HAHAHAHAHAHAHAHA


Tror det var alla (annars har någon kommit bort) kul att så många hade frågor! :)

Hojta bara till om ni har fler frågor eller vill ha en ny frågestund! ^^

Ps. Dom namnen som inte hade länkar har tagit bort sin blogg eller inte skrivit in bloggadressen.



//Ida
   
Av Ida Lövgren - 23 april 2011 21:41

Två av mina favorit bilder från gårdagens tävling! ^^

(frysta från film)

Så här såg Tingeling ut över varenda hinder - svansen högt upp, haha XD


   Söta Tussan som först nästan kröp/satte sig på hindret! :O
Hann backa henne, så sprang hon fram till hindret igen och tog ett sånt här stort skutt över! Haha ^^


Filmerna kommer, jag lovar! ;)


//Ida

Av Ida Lövgren - 23 april 2011 12:20

Blir tyvärr inte stallet den här helgen då jag vill fira påsk med min familj, men på måndag blir det myspys med Drutten för då blir det en heldag i stallet! :)


Ps. För er som undrade :P

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards