stalltokig

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Ida Lövgren - 1 juli 2011 22:34

Bilder jag aldrig visat på bloggen :) !


 

Bästa tjejerna på väg hem från Strömsholm, gissa vad vi ska föreställa? X)
 

Jag och finaste ♥

 

Är riktigt stolt över denna (A)
     

Jag och min gamla sköthäst (forutom Auto) Jasmin som jag var delfodervärd på.      


//Ida

Av Ida Lövgren - 1 juli 2011 22:02

Ni glömmer väl inte att följa mig via Bloglovin´?


Då ser ni på en gång när jag uppdaterat och missar ingenting!


Klicka på ikonen här nere för att följa mig :)


bloglovin

Av Ida Lövgren - 1 juli 2011 21:58

Just nu finns det inga ord för hur mycket jag saknar honom, just nu önskar jag nästan att sommaren tar slut snart! :'(


Hoppas du har det bra, bästa ponny! ♥

 

Av Ida Lövgren - 1 juli 2011 21:42

Har jag berättat att jag och kaninerna ska på tävling på Söndag?

Hmm... Nej det har jag inte! :D


Blir Rak Lätt x2 för alla tre, ser verkligen fram imot det! ^^


Sen 7/7 (på Söndag är det 3/7) är det kvällstävling i Västerås, då blir det Krok Lätt NY för alla tre. 


Här ligger vi i, tävlingssäsongen är igång!

 

//Ida

Av Ida Lövgren - 1 juli 2011 16:31

Heeeeeeeejjssaan!!!:D:D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D:D (XD)


Just nu sitter jag och Ida och nördar data ;)

Har precis ätit glass och jordgubbar, varav Malin skulle gå ut med glass en i frysen vilket hon inte gjorde :´(

Jordgubbarna liknade smultron enligt Ida, men de gjorde de inte egentligen ;)

Innan det red vi på Glimt och Von, som är precis lagomt feta ;) haha

Ha en bra dag!   


//Agnes

Av Ida Lövgren - 1 juli 2011 12:20

  
Idag ska jag åka och rida hos Agnes! =)

Jag har inte ridit där på jättelänge, men i en vecka ska vi ta hand om deras hästar när dom är på Öland så måste kolla lite grejer :)


Urgammal bild på mig och Glimt  X) - En av deras hästar.


Hörs senare!


//Ida 

Av Ida Lövgren - 1 juli 2011 12:15

Klicka på bilden för att komma till tävlingen :)

www.melanozz.blogg.se 

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards