stalltokig

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Ida Lövgren - 27 juli 2011 23:56

Någon mer än jag som tycker islandshästträns är sjukt snygga? :)

Dock är det lite synd som på den här bilden att nosgrimman korsar sidostycket...

 

529 kr HÖÖKS


//Ida

Av Ida Lövgren - 27 juli 2011 23:19

Krok Lätt:

 


Krok Lätt ny. Minsta lätt ny klassen jag varit med om XD


 


Håll tummar o tassar!


//Ida

Av Ida Lövgren - 27 juli 2011 20:49

Grattis Carro! :D

Hehe, erkänn att ni gillar min grattishälsning på ifokus?

 

//Ida

Av Ida Lövgren - 27 juli 2011 20:18

Idag kom Agnes hit och tränade höjd och krok med kaninerna :) 

Höjd körde jag med alla, men krok bara med Tingeling.


Vi hoppade höjd på ett rättuppstående och sen hoppade vi lite på ett plank också. Kaninerna fick tre försök på varje höjd. Så här högt klarade dom innan dom rev ut sig:


Tussan: 38 cm på den med bommar. 

30 cm klarade hon på planket. När hon fick fyra försök på 30 cm så kom upp till 37 cm.


Tingeling: 50 cm på hindret med bommar! :D Hon kan högre men är glad att hon klarade MSV höjden. Med henne hoppade jag inget plank.


Skorpan: 38 cm på bomhindret. 48 cm på planket.


Dom kan bättre, men idag var det varmt så dom blev fort trötta ^^


Ska fortsätta träna höjd med Tingeling då jag skulle vilja testa henne i höjd nån gång, men vi får se ;)


Gammalt höjdklipp på Tingeling


 

//Ida

Av Ida Lövgren - 27 juli 2011 00:18

Idag har jag:

*Städat i Pollys bur

*Målat hinder


Haha, inte så mycket men alltid något! Precis när jag skulle ta ut TTS började det regna så dom fick inte komma ut idag :(


Men när jag skulle ta in Polly från rasthagen fick jag en idé. Jag tog på henneselen (som gick mycket bättre idag!) och tog ett koppel och gick in med henne! ^^

Hon skötte sig sååååå bra pch var så snäll i sele! :´) 

Dock blev hon rädd för gruset, men fram till det var hon underbart fin. 

Så imorrn kanske det blir en lite längre selpromenad (A)


   Tussan


//Ida

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards