stalltokig

Alla inlägg under juni 2011

Av Ida Lövgren - 30 juni 2011 23:47

Luva - Hööks

Schabrak - Hööks
Sporrar - Charlies
Tröja - GinaTricot

 Spö - Hööks



             //Ida             

Av Ida Lövgren - 30 juni 2011 23:33

Vad tycker ni om dom här nya schabraken från Hööks


Jag tycker faktiskt dom var riktigt coola, särskilt det marinblåa!

 


Vad tycker ni?


//Ida 

Av Ida Lövgren - 30 juni 2011 20:46

Jag har en gemensam bogsele (small-storlek) till mina kaniner. Jag har beställt två till, men den tjejen som gör selarna ligger på sjukhus just nu och är väldigt sjuk så jag kommer förmodligen inte att få min beställning för om flera månader...

(om jag ens får den...)


Skorpan har vuxit ur den bogselen jag har, så dom senaste gångerna jag hopptränat så har jag varit tvungen att använda hennes gamla H-sele. På dom två hoppträningarna har det gått skitdåligt rent ut sagt. Så idag efter den andra hoppträningen så fick jag låna Carros bogsele (medium) som hon köpte till sin kanin men som var för stor.

Skorpan blev på en gång gladare och hoppade super. Hon tyckte att den var mycket skönare! Så nu ska jag få köpa den bogselen av Carro, då Skorpan måste ha en ny snart och vi kan inte vänta flera månader. Sen kan Carro men pengarna hon får av mig för selen köpa en ny mindre sele åt hennes kanin.


Smart va? :D


Bild lånad från www.Rabb-it.se

 

//Ida  


Av Ida Lövgren - 30 juni 2011 20:36

Klicka på bilden för att komma till tävlingen! :)


www.teamPF.blogg.se


Av Ida Lövgren - 30 juni 2011 19:50

Här är alla svaren från nfrågsetunden! ^^

Fet text = Mina svar

Normal text = Frågor


Amanda:

1. Om inte Drutten skulle vara din favorit vem skulle du haft då?
2. Vad är din favorit glass?
3. Kanin eller häst?
4. Sommar eller vinter?
5. Vilken färg passar West bäst i?
6. Popcorn elelr chips Ida? (svårt...)

1. Då Karen och Tiny är två favoriter efter Drutten så skulle det förmodligen vara en av dom :)
2. Nya Twister, den godaste isglassen jag ätit i mitt liv!
3. Går inte att välja
4. SOMMAR! :D
5. Ljusblått
6. Chips :D


Agnes:

1. Ska du skjuta mer nu när du inte rider?
2. När kan vi träna krok med kaninerna?
3.Det är många frågor... Hur orkar du svara på alla?????
1. Japp, om inget annat krockar :)
2. Det är bara att ringa! :D
3. Hehe, jag tycker det är roligt! ^^


Cissi:

(Då Cissi hade så många frågor i olika kommentarer så var jag tvungen att slå ihop alla)


Hade du roligt på Åland?
Japp det hade jag! :D
Badade du? Var det kallt?
Jag badade inomhus på ett badhus och utomhus vid hotellet. Vid hotellet var det ganska kallt :P
Kommer du fortsätta att vara min bästis efter det här?
SÅKLART! Saknar du Drutten?
Mer än någonting annat :'(
Vad brukar du kalla Drutten?
Drutt, Prutt, Druttsson, Pruttsson och Druttsson Pruttsson!


Melle:

1.Vad har du för märke på din mobil?
2.Vad är bra och dåligt med Tingeling?
3.Vad är bra och dåligt med tussan?
4.Vad är bra och dåligt med Skorpan?
5.Vad är bra och dåligt med Drutten?
6.Har du någon speciel färg till dina kaniner?
1. Nokia
2. Bra = Hennes hopptalang
    Dåligt = Hennes stressiga och nervösa humör
3. Bra = Hennes lung
    Dåligt = Hon är en utrbytardrottning!
4. Bra = Hennes snällhet
    Dåligt = Hon ha rinte så mycket fart mellan hindrena :P
5. Bra = Han har en otroligt fin personlighet!
    Dåligt = Han är rädd för ALLT!
6. Förut hade jag det, men inte längre :)


Tilda:
Kan du berätta lite om din familj?
Det kan jag göra i ett separat inlägg! :D


Tilda:
Kaninhoppning:
Rak eller krok?
Rak :)
Höjd eller Längd?
Hmm... tror jag väljer längd.


Tiffa:

1. Vilka raser är dina kaniner?
2. Hur gamla är dina kaniner?
3. Är det roligt att tävla kaninhoppning?

1. Tussan: ?
    Tingeling: Korsning mellan lejonhuvad löwen och hermelin
    Skorpan: Korsning mellan lejonhuvad löwen och hermelin
2. Tussan : ca 4 år
    Tingeling: 2 år
    Skorpan: 2 år
3. SUPEROLIGT! :D


 

Bara för att inlägg är tråkiga utan bilder 

//Ida

Av Ida Lövgren - 29 juni 2011 22:05

Tänkte bara berätta att nu är jag hemma från Åland! :)

Är sjukt trött men väldigt nöjd, men som ni kanske förstår så blir det ingen mer bloggning ikväll, skriver mycket mer imorgon!

Jag såg nu att jag har över 550 nya inlägg på bloglovin´ också... :P


Tack för alla kommentarer jag fått för frågestunden! Det måste vara rekord :O

Fortsätt bara att fråga på, alla som frågar får en länkning ^^


Vi hörs imorrn!

*GÄSP* //Ida



Av Ida Lövgren - 26 juni 2011 18:43


FRÅGESTUND! Läs vidare ^^



Hejsan svejsan där ute bland datorskärmarna!

Det här blir tyvärr det sista inlägget på fyra dagar, för imorrn åker jag och familjen till Åland :D

På Onsdag kväll kommer vi hem, så nästa inlägg kanske kommer tidigast på Torsdag eftermiddag.

Inga tidsinställda har jag hunnit göra heller då internet krånglat hela tiden :(

Men som plåster på såren så ska jag ha en Frågestund tills på torsdag kväll! :D


Alla som ställer en fråga får en länkning (man får ställa hur många frågor man vill) och jag kommer svara på ALLA frågor som kommenteras på detta inlägg :)


Så fråga på, vi hörs på Torsdag! ^^

 

Bara för att jag älskar er bloggläsare 




Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards