stalltokig

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Ida Lövgren - 15 juli 2011 21:12

Det här blir sista inlägget innan jag kommer hem imorrn!

Cup i Rak lätt och Krok lätt är det som gäller och jag måste gå upp 07.30


Men vi hörs imorrn, önska oss lycka till! (det kan behövas)

 
//Ida

Av Ida Lövgren - 15 juli 2011 20:49

Då vi skulle ut på lite andra ärenden på Hälla idag så svängde vi förbi Hamre för att fixa mitt skåp :) Vi satte fast spöhållare som vi sågat på hälften (det gick faktiskt att såga den på hälften på ena sidan. Hon i affären sa att det inte gick..) och hängde upp krokarna som är till för grimmor m.m


Jag tyckte det blev riktigt bra och nu saknas bara en namnskylt och lite söta på bilder på Drutten så är skåpet färdigt för HT-terminen!

     

//Ida

Av Ida Lövgren - 15 juli 2011 19:24

SVAR: Japp, det gjorde jag. Innan han blev sjuk :(


<3

   


//Ida

Av Ida Lövgren - 15 juli 2011 16:57

Gud vad jag längta till morgondagen! :D

Cup med kaninerna och kaniner HELA dagen! Ska också hjälpa till mycket under dagen då det är dubbla banor under tävlingen.


Tussan hade var vid ögat idag, hoppas det inte är något allvarligt och att det ser bättre ut imorrn :/


Nu ska jag gå och packa, hörs senare!

   Haha, Tussan i vintras ^^


Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards