stalltokig

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Ida Lövgren - 1 juni 2011 22:27

Bloglovin´ tycker jag är en jättebra sajt, där ser man på en gång när ens favoritbloggar uppdaterar.

Varje dag tänkte jag visa en av dom bloggar jag följer och varför jag följer just den bloggen :)

Dag 1:


http://ponnysanning.blogspot.com 

   

 Vad passar bättre än lite hästskvaller?

Den här bloggen har bara funnits i 6 månader (!) och har över 1000 läsare om dagen.

På den här bloggen kan du läsa allt skvaller om kända ponnyryttare och hästvärlden.

Mycket läsvärd blogg!


//Ida 





Av Ida Lövgren - 1 juni 2011 21:03

Okej så här var det:

Först skulle jag rida West men han skulle gå på Pay´n Jump, så då fick jag Guinness istället. Men sen blev det så att eftersom det var uteritt på schemat i dag och A-L skulle rida Guinness lektionen före, så fick jag Virpa istället. När jag ska hoppa upp, så visar det sig att hennes snodd är alldeles för kort och vi hittade ingen förlängare, så då fick jag rida Autograf isället.

Så jag red Autograf idag :) :O


Som sagt så red vi en uteritt, med skritt och trav.

Haha, jag var skitspänd i början, då jag aldrig ridit Auto förut (Autograf) och han är en av dom största hästarna i stallet, så var jag lite skraj :P


Sen blev Drutten (som Carro red på) rädd för en bil, han hoppade åt sidan och Carro föll av :/

Gjorde inte mig precis bättre till mods XD

Svättig och full av myggbett kom jag tillbaka till stallet, fortfarande ganska spänd men ändå ganska glad, för Auto var snäll hela vägen :)


En lektion som både var lite "läskig" men samtidigt en upplevelse!

//Ida

Av Ida Lövgren - 1 juni 2011 08:09

Jag vill bara tacka för alla kommentarer jag fått den här veckan, dom och ni är guld värda att blogga för! ♥

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards