stalltokig

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Ida Lövgren - 5 juni 2011 20:11

Känns som om jag har glömt bort hästarna den här helgen :( Bara varit med kaniner, tränat med dom i flera dagar, inte hunnit titta så mycket på hästarna på Strömsholm och inte varit så mycket i stallet dom senaste dagarna. Igentligen kan jag förstå varför.

Det blev väldigt mycket kaniner i helgen, men då det är mitt andra stora intresse så fick det tas. Känns som om jag missat massor för att jag bara hoppat med kaninerna, fast det har jag igentligen inte :) Jag såg många fina hästar från kaninhoppningsbanan då både framridningspadocken och showbanan låg mitt imot :D Fast tog inga bilder på några hästar, tyvärr:( 

Självklart har jag nte glömt bort hästarna, Strömsholm är ju HÄSTAR! Bara att det har legat lite åt sidan då jag mest fokuserat på kaninhoppningen :)

Men jag drar redan på tisdag iväg till stallet, och imorrn blir det megauppdatering med hästinlägg! :)

Saknar alla hästar på hamre <3


  

Underbara Druttsson Pruttsson

Av Ida Lövgren - 5 juni 2011 20:01

  

En rosa keps med broderat "kaninhoppare - Ida Lövgren"

130 kr, på Strömsholm. Riktigt coolt om ni frågar mig! :D


Var tyvärr det enda jag köpte på strömsholm :(

Men i veckan drar jag till glada hästen i spiltan och handlar drsssyrspön och strumpor! Kom på i går på Strömsholm att jag har ungefär 1000 kr att handla för där, då jag sålt av massa begagnade grejer :)

     

Haha Agnes i bakrunden XD


//Ida

Av Ida Lövgren - 5 juni 2011 19:32

Nu är jag hemma från den andra tävlingsdagen med kaninerna!

Glömde lägga upp dagens startlistorna igår :P

Idag var det krok lätt x2. Först en lättklass på morgonen och sen en lättklass på eftermiddagen.

Tyvärr kommer det dröja några dagar innan filmerna på kaninerna kommer upp, men skriver ner helgens resultat här!


Lördag 4/5

Rak Lätt:

Tingeling 1 fel, ej till final

Skorpan 2 fel, ej till final


Rak Lätt NY:

Tussan 3 fel, ej till final


Söndag 5/6

Krok lätt x2

Första omgången:

Tingeling 3 fel, ej till final

Skorpan 3 fel, ej till final

Tussan 2 fel, ej till final


Andra omgången:

Tingeling 1 fel, ej till final

Skorpan 2 fel, ej till final

Tussan 3 fel, ej till final


Är så himla stolt över mina underbara ninisar!

Att dom fick så pass bra resultat i 30 graders värme, massa musik och oväsen. Trodde ärligt talat inte att dom skulle klara det.


Supernöjd är jag, synd att inget resultat räckte till final, var bara felfria som gick till final :P :)


Jag och Agnes gör en videoblogg på Srömsholm XD

Den här videobloggen spelades in efter första omgången i Krok lätt x2 idag.

En av dom roligaste helgerna jag haft!

Tyvärr blev det ganska lite tid till att kolla på hästar, vi såg alla nummer på showbanan, men själva hoppningen såg vi bara några starter på tyvärr :/


Men det har varit en grym helg ändå!


//Ida


Ps. Nu lovar jag att inte lägga upp några fler videobloggar på ett tag, jag tror att ni har börjat tröttna XD Men om ni kommenterar det här inlägget med minst 5 kommentarer så lovar jag att det kommer upp en till videoblogg så snart som möjligt! :)

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards