stalltokig

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Ida Lövgren - 13 juni 2011 19:33

1. Jag är född i Örebro.


2. Jag har lagat fyra tänder, plastat fyra tänder och dragit ut två tänder.


3. Från att jag var 8 år tills jag var 11 år spelade jag blockflöjt flitigt, och var med på två konserter.


4. Jag avskyr insekter.


5. Jag är väldigt kittlig.


6. Jag tycker det är sk*tkul att åka fyrhjuling och cross!


7. Jag har kräkfobi...


8. Jag är en riktig gottegris.


9. Jag har otroligt lätt för att oroa mig över saker, även fast jag vet att det inte kommer hända eller om jag inte har någonting alls med det att göra.


10. Jag har 102 fräknar i ansiktet (jag lovar, vi har räknat!)


 

//Ida  


Av Ida Lövgren - 13 juni 2011 18:51

Då man bara får tävla med en kanin var så valde jag att tävla med Skorpan denna gång.

Skorpans resultat från gårdagens klubbtävling (Vår - OS som vi kallar det :P)


2:a i Längden

1:a i banhoppningen :D

2:a i löpningen

3:a i höjden

2:a i slalomen

4:a i ätningen som vi har som en belöning till kaninerna i slutet av dagen ^^


Skrorpan slog även längdrekord för mina kaniner. 137 cm! :O


Superstolt över tjejen! Carro tävlade med Tinegling, som vann tävlingen med ett poäng ifrån Skorpan. Superstolt över ninisarna!

Skorpan på höjden


Fler bilder kommer så småningom! :)

//Ida




Av Ida Lövgren - 13 juni 2011 12:36

Förlåt för ingen bloggning igår, hade lita annat att stå i, men berättar senare ivkäll hur det gick på klubbtävlingen! :)


Idag och hela den här veckan fram till torsdag (torsdag=skolavslutning :D) slutar vi efter lunch, vilket blir runt 11.15 tiden ^^

Så då får jag mer tid till att blogga, är det något specielt ni vill läsa om? :)


//Ida

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards