stalltokig

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Ida Lövgren - 3 juni 2011 16:35

Om ni vill se en videoblogg från Strömsholm (kan göra en varje dag om ni vill) så vill jag ha minst 5 kommentarer på det här inlägget! :)


Ps. Datorn som kostar 10.000 kr är skolans, alltså inte min egen dator jag filmar/pratar med!


Hoppas ni gillar videobloggen! ^^

Av Ida Lövgren - 3 juni 2011 14:49

Hur ska fyra personer + fyra kaniner + resten på den här listan få plats i en och samma bil? Det återstår att se XD


Packlista helgen 4-5 juni Strömsholm:

Tre kaniner XD

Transpotburar

Selar

Koppel

Fyra flaskor med is

Fem flaskor med kallt vatten

Höbollar

Vind/skuggskydd

Stolar

MATSÄCK!

Kläder efter väder

Pengar

Mobil

Två kameror

Kaninmat

Tre handdukar till transporterna

Matskålar

Vattenflaskor

Rasthage

Solkräm

Solglasögon

Snodd

Tävlingsböcker

Penna

Tältpinnar

Kylväska

Mattor

Pressening

Tång

Klädnypor

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards