stalltokig

Alla inlägg under april 2011

:(

Av Ida Lövgren - 10 april 2011 21:54

Hinner tyvärr inte blogga idag! :(
Berättar om dagen imorgon! ^^


Natti natti!

Av Ida Lövgren - 9 april 2011 21:51

Ni kanske har undrat var svaren till fårgestunden har tagit vägen?
Det är lungt, det kommer upp i veckan! ;) :)


//Ida 

Av Ida Lövgren - 9 april 2011 21:34

Så här såg jag ut tidigare i veckan :P

  Jag förstår varför mina föräldrar ett tag funderade på att döpa mig till Ronja (rövardotter)... 

Av Ida Lövgren - 9 april 2011 21:18

Är det någon mer än jag som tycker dressyrsadlar är fula? :P

Jag har alltid haft något "imot" dressyrsadlar, fast jag vet igentligen inte vad...

Bildkälla


Vad tycker ni?


//Ida 

Av Ida Lövgren - 9 april 2011 19:58

Jag är med och tävlar om ett par tretorn stövlar från SKRH.blogg.se


Klicka på bilden för att komma till tävlingen! :) 

Av Ida Lövgren - 9 april 2011 19:44

"Hmm...vem är det där?"

  

"Jaha, hon ville ta kort på mig!"

     

"Sen kom Tiptop och Guinness ch förstörde allt, så då blev jag sur!"

     

"Det är skönt att rulla sig!"

     

Vänliga hästhälsningar //Drutten

Av Ida Lövgren - 9 april 2011 19:26

Dagen började med stallfia kl 8.00 :)

Pia (ridlärare) och en annan tjej mockade ena stallet, så det vi 5 bara behövde göra var att mocka och fodra i andra stallet, nice ^^ 

Vi blev klara ca 09.30 så då tittade jag på tävlingarna i tre timmar och sen släppte vi in hästarna :)


Sen pysslade jag lite med Drutten :D

Gjorde det vanliga + att jag "tvättade" hans svans med en blöt svamp och gjorde rent karlederna som var helt leriga :P


Han var på supermys humör idag! :O

Räckte med att jag stod och strök han över mulen så somnade han ^^


Supermysig dag i stallet, och ser fram i mot morgondagen! :)

Av Ida Lövgren - 8 april 2011 21:18

Japp som rubriken säger så har jag stallfia i helgen! :)

Blir extra kul nu när det är tävlingar, för då har man mycket att titta på! ^^

  En bild jag tog på en tävling som var på Hamre för ett tag sedan


Vi hörs! :D


//Ida

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards