stalltokig

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Lövgren - 28 februari 2011 23:00

Dagens Grimas XD

  

Av Ida Lövgren - 28 februari 2011 21:11

Ny header på G! :D

Vad tycks hitills? ^^

  

Av Ida Lövgren - 28 februari 2011 17:17

Nu har en dag av sportlovet blivit bortkastad -.-

Mår mycket bättre idag och man kan väl säga att jag är frisk, men hade en dag hemma från aktiviteter ändå för att vila upp mig :P

Imorrn blir det äntligen stallet med Carro <3 Saknar Druttsson Pruttsson! :'(

Sen kan jag nu samtidigt tillägga att jag har ändrat mig och gjort en ny anmälan till kaninhopptävlingen. Krok Mini istället för Krok Lätt.

Alla tre har fått mycket sämre sjäkvförtroende nu för att jag troligen tränat på för höga hinder och dom hoppar inte med lika mycket vilja som förut, och river mycket. Så jag tänkte nu "börja om" lite och hoppa lägre med dom fram tills nästa gång det blir Rak för då ska vi lungt vara med i Rak lätt! :D

(krok är inte riktigt deras grej, dom tycker mycket bättre om rak ^^)

Så jag hoppas det blir bra, det blir en liten träningstävlingen för att senare om ett tag starta i lätt klass igen ^^  

Av Ida Lövgren - 27 februari 2011 21:10

14 dagar kvar till nästa tävling! :D

Nu ska vi ladda för fullt! ^^

      

Av Ida Lövgren - 27 februari 2011 20:42

Schabrak finns i MMMMAAAAAASSOOOORRR!! :D:D

Vilken är din favorit? ^^


Dom två längst ner är nog två av mina favoriter! :)

           

                          

Källa

Av Ida Lövgren - 27 februari 2011 20:34

Dagens Grimas ^^

  

Av Ida Lövgren - 27 februari 2011 20:14

  

Klickbar bild till tävlingen! :)

:(

Av Ida Lövgren - 27 februari 2011 12:18

Nu sitter jag här med huvudvärk och snorig näsa, så nu missar jag stallet! :(

Åhh, jag som längtat så efter lilla bäbis och så är jag sjuk! :@ :(

Får hoppas att jag kan åka på tisdag, annars får jag vänta ända tills på Ondsdag! :O :/

Jag som ville vara så mycket som möjligt i stallet under sportlovet...

Suck.. -.-

  

Saknar dig.. <3

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards