stalltokig

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Ida Lövgren - 19 februari 2011 20:30

Jag fick lite inspiration av Carros inlägg, så nu kommer en nya Lika som Bär! ^^

  


Det dyrare:

  

79:- kr

Källa


Det lite billigare:



    

NU 64:- kr

Källa

Av Ida Lövgren - 19 februari 2011 19:03

Jag längtar tills vi kan börja ta ut kaninerna igen! : )


Hihi, buskaniner :P

Av Ida Lövgren - 19 februari 2011 18:24

Imorrn ska jag iväg till stallet och titta på hopptävingen som håller på under den här helgen! :) 

Sen ska jag titta till Drutten lite och bara njuta av alla fina hästar ^^

Jag blir tyvärr själv :( Men jag brukar kunna roa mig när jag är själv ändå :P 

Jag ska också försöka ta lite kort så att ni får se hur tävlingsbanan ser ut i ridhuset på hamre! :)

Längtar jättemycket efter Drutten men imorrn så ska jag ta med en morot och mysa lite extra : )

   Vad ska ni göra imorgon? :D

Av Ida Lövgren - 19 februari 2011 18:15

Dagens grimas! ;)

  

:S

Av Ida Lövgren - 19 februari 2011 17:59

Vi var nyss ute och klippte klorna på kaninerna.

När vi kippte en klo på baktassen på Skopan så ryckte hon till och då råkade vi klippa i pulpan :S

Det börjar blöda och hon piper :S

Jag blir så himla orolig över att hon ska ha ont, min lilla fina nin :'(

Men jag läste nu att det läker ganska fort av sig självt och att det inte är någon fara *PUH*

Men matte bir så orolig i sitt hjärta ändå! :( <3

Men nu vet jag att det inte är någon fara och att klon kommer läka :)


  

   Det gör så ont i mig när det händer något med er! 

Älskar er ninisar! <3


Av Ida Lövgren - 19 februari 2011 17:02

Idag kom Agnes hit med hennes kanin Hoppsan o tränade ninisar med mig! ^^

Vi körde en Rak/Krok bana, på 11 hinder :)

Det gick faktiskt helt okej idag. Jag körde nästan bara minihinder (20 cm) och vi måste verkligen träna mera på det, då dom slarvar jättemycket på dom lägre hindrena! :O 

Men fortsätter det så här så kommer det gå galant på nästa tävling! :D (Hoppas jag...:S)

Nu ska jag sätta ihop ett tränings-schema fram till den 13 mars (tävlingen) så nu ska ni få se på andra bullar! :)

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards