stalltokig

Alla inlägg den 3 februari 2011

<3

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 19:31

Så sött ^^

  

Regntäcke 499 Hööks Hästsport :)

(klickbar bild)

:D

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 19:18

Jag älskar brorsans nya Nintendo DS I, med Super Mario Bros! ^^

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 18:31

Någon som vill byta bildlänk? :)

Då lägger du upp min bildlänk i menyn på din blogg, så lägger jag upp din bildlänk i menyn på min blogg! :D

Enkelt va? ;)


Min bildlänk:

  


(Bildlänk = När man klickar på bilden så kommer man till bloggen bilden är för)

:)

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 18:27

Dagens Grimas! ^^

  

:(

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 18:23

Blev ingen hoppträning med kaninerna idag, jag hann inte :(

Men då kör vi på extra hårt imorgon istället ;)

+ Att det blir inget skytte ikväll heller, känner mig bara inte på skyttehumör idag, det känns bara jobbigt..

så jag hoppar dagens skytteträning :P

?

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 14:46

Haha, det här är ganska skumt men nu sitter jag på pappas jobb XD

Han kom och hämtade mig efter skolan för att hjälpa mig skriva ut lite saker till skolans projekt :P Det finns en utskrivare här med färg, så nu ska det gå att fixa! :D

Men det känns ändå skumt att sitta här..XD

Kommer att komma hem ganska sent då jag ska vänta på att pappa slutar, så jag hinner nog inte träna kaninerna :( Men kanske, hoppas ;)

Nu ska jag fortsätta titta runt här i verkstaden, men skriver mer senare! :)


Hälsningar tjejen i pappas jobb-verkstad

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 08:18

Ieftermiddag så ska det tränas kanin ;P

Nu gäller det att träna för fullt så att dom skärper sig med sina sprätt...

Men jag hoppas på en lyckad hoppträning :)

      

:(

Av Ida Lövgren - 3 februari 2011 08:08

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår! :(

Internet krånglade hela kvällen så jag hann inte blogga så mycket...

Men idag blir det många inlägg, så håll utkik! ;D

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards