stalltokig

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Ida Lövgren - 23 februari 2011 21:28

Jag ska ha Drutten på rykttävlingen! ♥

JIPPPIIIEE!! :D

     

Av Ida Lövgren - 23 februari 2011 21:25

Drutten man växer förfullt och den har lagt sig ner igen! :O :D

Nu ser han inte ut som en fjordning längre XD

Så skönt att han börjar se ut som en "häst" igen och att han mår bättre med sina exem! :')

  

Av Ida Lövgren - 23 februari 2011 21:16

Dagens Grimas, en favorit i repris: GRISEN! :D 

  

Av Ida Lövgren - 23 februari 2011 21:04

Nu orkar jag inte skriva ett sånt där lååångt inlägg men det blir en liten sammanfattning :)

Idag var det dressyr på Lilly igen ^^

Vi var 9 st och vi galopperade ÄNTLIGEN bara på fyrkanten! :O Superkul! :D

Hon gick kanonbra i galoppen, fast hästen framför travade, och fast jag red ett halvt varv med bara en stigbygel :P

Vi i gruppen börjar verkligen få kläm på det här med galoppen nu! :)

Sen gjorde vi skänkelvikningar :D

(för tredje lektionen i rad XD)

Där gick det bra när A-L inte tittade, och lite sämre när hon tittade :P Fast efter ett tag gick det bra hela tiden! :)

Men nu har jag hittat knapparna på henne, så nu går det bra med skänkelvikningarna! :)

+ att A-L sa att det såg jättebra ut, så det ska jag vara nöjd med! :D

Jättenöjd med lektionen och ett extra + att vi var i stora ridhuset! ^^

Av Ida Lövgren - 23 februari 2011 07:36

Nu sitter jag i skolbussen som vanligt :P

I eftermiddag blir det stallet och markarbete! :D

Hoppas såklart på o få rida Drutten, men förmodligen ska jag rida Lilly :)

-23° är det nu :S Jag hatar kalla ridhus! *BURR*

   Oredigerad bild på mig och Drutten♥

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards