stalltokig

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ida Lövgren - 21 februari 2011 20:56

Vad tycker ni om bloggens utseende/tema? :)

  

:')

Av Ida Lövgren - 21 februari 2011 20:30

Två av mina prenumeranter! ♥


Ylva - http://svartochrosa.eu

Emma - http://minfritid.bloggplatsen.se (gästlösenord)

Av Ida Lövgren - 21 februari 2011 20:15

Jag såg nu att jg har 5 underbara prenumeranter på bloggen! :O  :')

Men nu vill jag veta vilka NI är! :D

Prenumererar du på min blogg, släng i väg en kommentar i det här inlägget, så får du en läkning :)


P.s Tack för att du följer min blogg! ♥ 

Av Ida Lövgren - 21 februari 2011 20:00

Dagens Grimas med brorsan och min syster-son! :D 

  

Av Ida Lövgren - 21 februari 2011 14:25

  


 Ordpris: 69 kr


NU: 49 kr

 

Hööks Hästsport! :D


Grimmorna hittar ni här ^^

Av Ida Lövgren - 21 februari 2011 09:23

Är du ny läsare här på bloggen? ^^

Här kommer lite info om vad bloggen handlar om och mina intressen! :)


Här kommer 10 (ganska XD) snabba frågor som jag svarat på, allt för att ni ska få veta lite mer om mig =)


1.Hoppning eller dressyr?

SVAR: Hoppning :D


2.Favorit ämne i skolan?

SVAR: Slöjd, datakunskap och ibland matte =)


3.Favorit häst på hamre?

SVAR: Drutten♥


4.I vilka klubbar är du medlem i?

SVAR: Jag är medlem i Björksta USKF (UngdomsSkytteFörening), VmKH (Västmanlandskaninhoppare), och våran egna kaninklubb KaninKompisarnasKlubb, som jag och några kompisar har <3

Och till sist så är det ju så att eftersom att jag rider på Hamre Ridskola så blir jag automatiskt medlem i Hamre Ridklubb :)


5. I Vilken årskurs går du i?

SVAR: Jag går i 6 :)


6.Hur många år har du ridit?

SVAR: Innan jag började rida på Hamre, så red jag 3 år på Myrby ponnyridskola i Västerås, och sedan 1 år hos min kompis (ungefär en gång varannan vecka)

Sedan när jag fyllde 11 så fick jag börja rida på Hamre =) <3

Det visade sig då att det jag lärt mig under 3 år på Myrby, hade dom andra i gruppen som jag efter ett tag hamnade i lärt sig på ca ett år (!) Det berodde nog på att när jag red på Myrby föll jag av några gånger och det fick självförtroendet att sjunka till botten...

Jag vågade knappt göra så mycket alls, eftersom att jag under dom gånger då jag ramlat av slagit mig ganska illa... Men sen jag började på Hamre så har allt bara gått bättre och bättre, och jag gör nu saker som jag aldrig skulle ha vågat göra förut :')


7. Hur länge har du varit medlem i Björksta USKF?

SVAR: Jag tror jag började skjuta sommaren 2007 =)


8. Vilket är ditt bästa skytteresultat?

SVAR: Liggande ute (50m) med salongsgevär med stöd, 195 (tror jag det varXD)

Sittande inomhus luftgevär (10m) med stöd, 423,9


9.Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

SVAR: PENGAR! :D


10. Kommer det finnas olika speciella inlägg att läsa i framtiden på din blogg?

SVAR: Självklart! :D Jag har massa olika idéer, som  t ex "Dagens Grimas" och "Najs eller Bajs" där jag hissar och dissar olika saker :D


Hoppas att du nu har fått en inblick av vad jag är för person och har för intressen =) Och som sagt, tävlingar och annat kul kommer i framtiden ^^

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards