stalltokig

Alla inlägg den 7 februari 2011

:/

Av Ida Lövgren - 7 februari 2011 21:21

Hinner tyvärr inte blogga något mer idag! :(

Blir en kvällsmacka nu och sen sova :)

Men mer kommer imorgon! ;) :D


Ps. Bloglovin´? :)

Ps 2. Byta bildlänk? :)

<3

Av Ida Lövgren - 7 februari 2011 21:09

Saknar dig bäbis! <3

  

Av Ida Lövgren - 7 februari 2011 20:42

Kaninerna ♥ Gnagpinnar! :D

Av Ida Lövgren - 7 februari 2011 20:13

Farväl kära 5 cm från mitt hår :'(

Farväl...

Nej men jag tyckte att det blev bra med klippningen hos frissan! :D

Det kanske inte syns så bra på bilden men, nu är det superlätt att borsta och håret är mycket lenare då vi klippte bort det slitna! :S :)

Så jag är nöjd ;) :P

Av Ida Lövgren - 7 februari 2011 08:16

Nu böhöver jag bloggtips till dom dagar då jag har bloggtorka! :)

Har du någon idé på något du vill läsa, eller något som skulle passa in på min blogg?


KOMMENTERA! :D

-.-

Av Ida Lövgren - 7 februari 2011 07:35

Sovit dåligt inatt så är jättetrött -.-

Men jag kan ju då istället berätta om hoppträning med kaninerna som jag hade igår! :D Det blev några lätt hinder med en blandning mellan rak och krok :)

3 hinder på rakt spår och 2 hinder på krokigt spår :)

Jag började med Tussan. Hon hoppade väldigt fint och hade inga problem med dom svårare hindrena :P

Sen var det Skorpans tur. Hon var inte på så jättebra hopphumör :P

Hon ville helst bara stå och titta på hönsen, och koncentrerade sig inte så mycket på själva hoppningen, men dom svåraste hindrena klarade hon ändå helt okej med lite fart ^^

Sen var det Tingelings tur. Hon började med en felfri runda och rev näsan ingenting på hela träningen! :D :O 

Så dom är i superform nu! ^^ 

SÅ surt att jag inte kan tävla på lördag nu när dom är i toppform för en gångs skull och det är rak o allt... -.-

Av Ida Lövgren - 7 februari 2011 07:30

Dagens Grimas :D

  

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards