stalltokig

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Ida Lövgren - 5 februari 2011 21:48

Imorgon ska jag shoppa nya gympa skor och sen blir det stor kaninshopping! :D

Ska handla någon slags tunnel, en aktiveringboll och träleksaker! :D Ska också kolla på kattavdelningen om dom har något spännande ;)

Hittade nyss en superkul hemsda med kaninsaker! :D

Teddytassen.se


Lite av det jag vill ha från hemsidan! :D


Kattunnel:

  

70 kr :) 

(klickbar bild)


Aktiveringsboll:

  

40 kr :)

(klickbar bild)


Liten boll:

   

8 kr :)

(klickbar bild)


Superbra saker till din kanin (finns också till marsvin) och ett bra pris! :D

Så hoppas jag hittar liknande saker på djurmagazinet imorrn ^^







Av Ida Lövgren - 5 februari 2011 19:45

Om exakt 15 minuter så är det dags för den första deltävlingen i melodifestvalen! :D

Direktsändning från Luleå, och det ska bli spännande att se alla nya låtar! :)

Jag hade faktikst glömt att det började idag men kom på det igår XD 

Så det blir godis, lagom hög volym på TV:n och att bara slappa resten av den här lördagen :)

  

Av Ida Lövgren - 5 februari 2011 19:32

Dagens Grimas! XD

  

Av Ida Lövgren - 5 februari 2011 19:23

Kl 15.00 idag var det skötarmöte i stallet! :D Vi gick då mest igenom det vanliga och så var det några tjejer som skulle välja sköthästar men ångrade sig typ 100 gånger -.-

Men annars så var det ingen spec :P Som tur var så blev ingen mer skötare på Drutten, han har ju två skötare nu, och jag tycker bara att det skulle bli tråkigt om vi blev fler XD

Sen så putsade jag hans träns (inte så noga, då det var storrengöring i tisdags)

fodrade hö i gamla och nya stallet, och sen ryktade jag Drutten lite :) Men han hade inget hö kvar! :O (han brukar ALLTID ha hö kvar!) så han var lite sur, så jag valde att lämna han ifred istället. kl var ju ändå 17.00 så han ville väl vila lite på hans nästan enda lediga dag i veckan :P

Men annars så var det en supermysig eftermiddag i stallet!:D

Av Ida Lövgren - 5 februari 2011 12:30

Älskar er så himla mycket! <3

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards