stalltokig

Alla inlägg under januari 2011

Av Ida Lövgren - 31 januari 2011 21:45


Imorgon blir det stallet redan klockan 11! :O :D

Jag och Carro ska spela in en liten film i stallet som vi ska använda i skolan XD

Enligt vår plan så ska vi t ex stå och mocka, sen ska vi snabba upp det och visa hur anfådd man blir, och hur det då påverkar hjärtat o.s.v :)

Haha, blir ju faktiskt ett kul arbete XD

(så om ni ser två tejer imorgon i stallet på Hamre Ridskola som står och låtsas-mockar, så vet ni vilka det är! ;)

Sen är det enligt vår plan att vi ska hinna putsa träns i över en timme och sen ge en fin rykt! :D Så då får dom nya grejerna en premiär! ^^

Ska bli supermysigt att få åka till stallet <3


Av Ida Lövgren - 31 januari 2011 21:01

Kul att så många har röstat på min omröstning som jag har på bloggen! ^^

Den finns i menyn, en bit ner här till höger :)

------------------------------------------------------------------------------------------->

  

Av Ida Lövgren - 31 januari 2011 20:56

Dagens Grimas! =)

= dålig fantasi XD  

Av Ida Lövgren - 31 januari 2011 19:26

Idag var det shopping på Hööks med Carro och Cissi ^^

Men min kära mikrofibersvamp som jag ville köpa var slut!

Den kommer in igen i april :O 

Och putssvampen jag också tänkt köpa skulle komma in i mars :(

Men jag hittade lite annat istället! :D


(Dåliga bilder XD)

Vanlig svamp 6 kr :)

Blå hästsvamp 8 kr  :)

Svarta snoddar 10 kr  :)

Någon slags rotborste på halva priset! :D

Vanligt pris: 49 kr

REA pris: 25 kr :D


  

Lädertvål som jag och Carro delade på! :D

49 kr ^^ 


Så det kommer till nytta imorrn då vi åker till stallet! ;)

=) 

Av Ida Lövgren - 31 januari 2011 18:03

Sötaste ponnyn <3

  

Av Ida Lövgren - 31 januari 2011 07:39

Nu sitter jag på bussen påväg till skolan -.-

Men det positiva är att jag ska med Carro till Hööks i eftermiddag! :D


Det här står hitills på min inköpslista:

Mikrofibersvamp

2 "vanliga" svampar

Lädertvål

Och någon ny borste! :D


Men vad finns då i min ryktlåda nu? :)


       

Rykborste

Rotborste

Piggborste

2 Pannborstar

Hovborste

1 stor svamp

1 liten svamp

Gummiskrapa

Ryktskrapa

Svettskrapa

Flätkam

Mankam

Röda snoddar

Massagevante

Ryktsten

Hästgodis

3 par ridvantar

Hovkrats

Liten puts-näsduk


Hoppas inte att jag har glömt något, med det där har jag nu i min ryktlåda!

Men  eftermiddag tillkommer det lite till samlingen ;P :D

...

Av Ida Lövgren - 30 januari 2011 21:46

  

(Klickbar bild)


Det är så många med så då är jag det också! :D

:D

Av Ida Lövgren - 30 januari 2011 21:04

Tydligen så är Druttens andra skötare medryttare på en häst :)

Hon köpte den här padden till den hästen, men det var för liten så vi testade den på Drutten istället! :D

Han passade jättebra i den, och den var mycket snyggare än den förra han hade! XD

Men A-L sa att den var för liten så vi var tvugna att byta :(

Men vilken skillnad det blev! :O

Den gulliga blåa :D


Den fula vita :( 


Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards