stalltokig

Alla inlägg den 1 maj 2011

:')

Av Ida Lövgren - 1 maj 2011 21:45

Jag blir så glad när jag hör att ni läsare tycker om min blogg!

Idag kom det fram en tjej i stallet som sa:

"Du har en fett snygg blogg!"

Det värmer verkligen när ni säger så, tusentack! ♥


//Ida

Av Ida Lövgren - 1 maj 2011 21:11

Idag har jag varit i stallet jag ryktade och gjorde Drutten fin i 2 timmar innan han gick på lektion! ^^

Detta gjorde jag:


*Borstade honom noga, b.la tog jag bort den värsta smutsen med en fuktig svamp.

*Kammat ut hans svans, jag älskar hööks windsor pälsglansen, den funkar super! :O

*Gjorde rent hans vita halvstrumpa/kota på vänster bakben.

Jag använde schampoo och ljummet vatten, all smuts gick bort på en gång, tänk att han hade en vit halvstrumpa/kota ? :O 



SUUUUUUPERmysig dag i stallet, och jag tipsar verkligen om ljummet vatten och schampoo till t ex vita kotor! :)


//Ida

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards