stalltokig

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Ida Lövgren - 27 maj 2011 18:52


Svar:

Då jag tycker att det blir lite rörigt med flera teman på bloggen så skriver jag tyvärr bara om hästar och kaniner. Men något inlägg om skolan kan det nog bli någon gång, men som sagt är detta bara en kanin och hästblogg ;P :)  

Av Ida Lövgren - 27 maj 2011 17:24

Dressyr på Tiny tant! :D

Vi var 11 st för att någon ny testade rida i vår grupp, men kontsigt nog märktes det inte att vi var så många! :O


Vi tränade väldigt mycket på serpentinbågar, volter och att ställa hästarna inåt i volterna. Ibörjan kändes det konstigt, jag vet inte varför.. :P

I galoppen gick det kanon! Är så jäkla nöjd med min sits nu, gud vad jag har kämpat med den!

På volterna var hon jättefin, det behövdes bara lite grann för att hon skulle "forma" sig i bågarna och volterna :)

Vi fick superbra kritik, och jag är

supernöjd med lektionen. Och jag tror jag börjar förvandlas till en dressyrnörd.. ^^


Då jag tycker inlägg utan bilder är tråkiga, bjuder jag  på denna! :)

 

//Ida

Av Ida Lövgren - 27 maj 2011 08:11

En till prenumerant! ^^

bloglovin 

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards