stalltokig

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Ida Lövgren - 23 maj 2011 22:16

  


NU 69:- kr på hööks!

 

Finns HÄR :)      

Av Ida Lövgren - 23 maj 2011 22:02

Glöm inte att följa mig via bloglovin´! 

Då ser ni på engång när jag har uppdaterat bloggen och missar ingenting!

Klicka på knappen här nedanför eller den lilla knappen i menyn till vänster för att följa min blogg via bloglovin´ ^^ 



                                 bloglovin

Av Ida Lövgren - 23 maj 2011 21:55

Nu är jag anmäld och klar inför kanin-hoppningstävlingarna helgen 4-5 juni på Strömsholm! :D 

Det kommer bli den bästa helgen på hela sommarlovet!

Kaniner, shopping, HÄSTAR och hopptävlingar!

Kan inte bli bättre <3

Någon mer som ska dit? :)  

Av Ida Lövgren - 23 maj 2011 14:56

Förutom att typ sova en timme när jag kommer hem (är helt slutkörd, haha ramlade ut ur skolan XD) så är det här dagens planer :)


1. Fixa lite med min lilla hemlis ^^

Hehe, nu blev ni allt nyfikna va? ;)

Det jag ska göra idag är en liten början på hemlisen, ni kommer få veta så fort jag fixat klart allting!

Liten ledtråd:

   

2. Ta ut kaninerna en sväng i rasthagen. Det är så typiskt. Jag tänkte testa att ta ihop kaninerna idag, men bara för det blev Tingeling skendräktig igår, så det kan jag bara glömma :P


3. BLOGGA! :D Har några inlägg på G så det får ni inte missa! ;)


Nu måste jag hoppa av bussen, vi hörs ikväll!

//Ida

Av Ida Lövgren - 23 maj 2011 08:26


Glansborste gethår, 59 kr Citygross


Dammborste tagel, 39 kr Citygross


Man och svansborste, 39 kr Citygross

Haha, jag letade efter en vanlig hårborste men den här var 1 kr billigare fast den var större! :P


Och sen några svampar till läderputs :)


//Ida

 

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards