stalltokig

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Ida Lövgren - 7 maj 2011 20:22

Dagen har tillbringats i stallet   

Först var det stallfia på morgongen, dö jobbigt -.-

Men halv 11 var allt klart, så då fick vi ivarfeall en tidig lunch!

Sen var det här min plan:


*Tvätta Druttens rumpa 

*STORRENGÖRING av Druttens träns

*Storrykta Drutten


Det här gjorde jag:

*Tvätta Druttens rumpa

*Gick med Clover på "prova på ridning" då det var familjedag i dag på Hamre :)

*Fick alla rätt på tipspromenaden och vann en borste :P

*Fick så himla ont ihuvudet så jag var tvungen att åka hem...


Hann då som ni kanske läst nu inte göra så mycket med Drutten idag :/

Men det var jätteroligt att leda runt Clover! :) Hehe, jag älskar små barn! ^^ XD

Drutten skulle också ha gått med prova på ridningen, men han vågade inte ens gå ut ur stallet för en barnvagn...


Så det har varit en mycket rolig, men jobbig dag i stallet!

   Forever <3



Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards