stalltokig

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Ida Lövgren - 6 december 2010 18:00

Nu är jag redo att starta upp min blogg :D

Har länge velat haft en blogg där jag skriver hur det går i min ridning och samtidigt skriva om min vardag. Jag rider en gång i veckan, har stallfia (stalljobb) var tredje helg och så har jag nyss blivit skötare på Drutten, honom kommer ni läsa mycket om i kommande inlägg ^^  Allt detta sker på Hamre Ridskola i Västerås. Ni får också läsa om skolan, min vardag och allt annat som kretsar runt mig. Men vem är jag då? XD

Jo, jag är en 12 årig tjej som fyller 13 år 27 augusti 2011. Jag har tre egna kaniner som jag tävlar i hoppning och som är mina ögonstenar^^ Läs gärna deras blogg http://tussantingelingochskorpan.bloggplatsen.se/

På fritiden går jag också i skytte som är ett av mina andra intressen (Björksta USKF) Jag själv är väl en helt vanlig person, som flammsar runt med mina kompisar och som HATAR personer som försöker vara äldre än dom är ;)

Det var lite snabbfakta, mer kommer :D

Det här är bara ett av MMMÅÅÅNNNNGGGAAA inlägg som kommer, så håll utkik! Bloggen startar IDAG :D

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards