stalltokig

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 18:10

Det finns nästan inget bättre än att äta vitlöksbaugetter till middagen :D

Haha XD

 

Glitter Words
  

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 17:25

Santa lucia skänk mig en tia, tian var trasig, lucian var knasig XD

Haha, på lördag blir det luciashow på Hamre :D <3

Det står att det ska vara både magdans och hundhoppning med på showen så det blir intressant ^^ Är inte med på luciatåget denna gång heller, eftersom att man missar så mycket av det andra om man är med + att jag har inte kunnat gå på kanske två av träningarna :P =)

Vi får se vem/vilka som vinner julpyntningen och vilka hästar som blir årets ponny och årets häst :)

Glitter Words

:D

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 17:19

nu har jag fixat och lagt till lite nya grejer här på bloggen :D

<-------------- B.la bildspelet =) Det blev inte så bra så jag får göra om det någon gång men inte just nu, för nu ska det bloggas :D <3


Glitter Words

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 14:21

Sitter i skolan nu och väntar på bussen -.-

Men roar mig med datorn och så har jag ju Mikiz brevid mig ^^

När jag kommer hem blir det läxor och så ska jag bara ta det lungt, börjar bli lite trött  


Glitter Words

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 14:12

Vill ha den här i framtiden till Drutten :D <3<3

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 08:21

Ska strax in på lektion, får se vad det blir... :P
Hoppas det blir projekt, måste träna mycket nu till redovisningen imorrn -.-

;)

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 08:15

Dagen grimas :D haha ^^ 

Dålig fantasi XD

  

Av Ida Lövgren - 9 december 2010 07:45

Bästa <3

  

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards