stalltokig

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ida Lövgren - 8 december 2010 21:17

Här kommer lite bilder på sötnosen Drutten ^^ 

(Inte världens bästa bilder precis, svårt med en ponny som inte vill vara med på kort ;) hihi

Glitter Words

        


Av Ida Lövgren - 8 december 2010 20:51

 

...VÅGA VÄGRA

 

 

    FACEBOOK!!!!!

 

=(

Av Ida Lövgren - 8 december 2010 20:47

Hann tyvärr inte julpynta hos Drutten idag, eftersom att han inte gick någon lektion och så var det lite ont om tid :( Hade bara velat ändra lite smådetaljer bara, men julpyntet som din andra skötare satt upp duger fint ändå^^

Saknar dig Drutten, ses på lördag <3


Glitter Words

Av Ida Lövgren - 8 december 2010 20:31

Idag kväll var det dags för ridlektion igen :D <3

Red Guinness den här gången och vi var nio st.

Idag hade vi markarbete, med tre st bommar på A-volten och tre st bommar på E-långsidan :)

Det gick helt OKEJ med Guinness idag. Visst var han lite på sitt fuskhumör men det gick annars kanon =)

Först red vi "banan" i trav, ganska många gånger i båda varven. Sedan galopperade vi på B-långsidan. Galoppen gick jättebra, två av kanske fem gånger, men det var ett litet problem... :/

Det var en viss shettis vid namn Petite, som hela tiden vägrade att gå dit hennes ryttare ville XD Och självklart så blir det ju så att det blir stopp... Så lilla Petite "förstörde" lite grann för oss alla idag :P

Sen när jag väl hade en bra lucka i galoppen så galopperade Guinness bara fortare tills han kom i rumpan på hästen framför(svårt att hålla in en så pass stark häst) X) Och när han väl gick snällt och fint i galoppen så ville inte hästen framför galoppera så då blev det trav igen. Och när han är först så galopperar han bara och genar över hörnet XD Men jag är nöjd ändå med dom gångerna han galopperade "på riktigt" ^^ Nästa gång är det hoppning :D, får se hur det går ;)

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 8 december 2010 08:17

Eftersom jag lovade er att börja med "Dagens Grimas" i framtiden så börjar jag med den redan nu ;)

Här kommer dagens grimas :D

  

Av Ida Lövgren - 8 december 2010 07:42

Ska till stallet senare i dag med Carro :D

Ska fixa det sista med julpyntningen hos Drutten och senare på kvällen ska jag rida lektion =)

Återkommer senare om hur det gick ;)


Glitter Words 


Av Ida Lövgren - 8 december 2010 07:30

Bild på mig :D XD


  

<3

Av Ida Lövgren - 8 december 2010 07:15

Mina underbara vänner har också egna bloggar =)


Caroline  


Meduza  


Sara  (gästlösenord)


Cissi  (gästlösenord) 


Mikaela  

Glitter Words

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards