stalltokig

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Ida Lövgren - 25 december 2010 19:47

  

Till JOFA hjälmar! (länk) 

Jag hatar dom! Jag fattar bara inte hur jag kunnat ha JOFA hjälm i alla år!

1. Dom töjer sig och blir bara större och större (känns det som i alla fall)

2. Hakbandet går jämt upp så varje gång man ska använda hjälmen så måste man ställa om det.

3. Den bara glider runt på huvudet som en klick smör i en stekpanna! Om man t ex sitter ner i traven på en skumpig häst, då ser man ju nästan ingenting för att hjälmen skumpar för ögonen XD

4. JAG HATAR DEN!


När man är mindre så är JOFA hjälmen jättebra att ha. Den är lätt att använda och det finns många olika storlekar att välja i mellan. Men när man sen blir lite större så blir den som sagt inte lika bra längre enligt mig...:P


Men smaken är som baken! XD

Nu har ni i alla fall fått läsa om vad jag tycker :)

Glitter Words


Av Ida Lövgren - 25 december 2010 19:34

Dagens Grimas =)

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 25 december 2010 12:10

Eftersom att vi har dataförbud i vår familj på julafton (för att på julen ska man vara med sin familj o inte sitta vid datorn ;)

så efterbloggar jag =)


Julafton var så kul! :D

Här är vår fina gran :D


  

Här är min julmat X) (fråga mig inte varför jag la upp en bild på den XD)

  

Och här är mina julklapar som jag fick ^^(som jag är supernöjd med!)




Ridstrumpor =)


 

Absolute music 65 :D (skiva) 


  

100 kr =)


  

Super stor och mysig handduk :D


  

Örngott där det står världens bästa kompis som jag fick utav Cissi =) <3


  

Pyssel =)


  

Två jättefina tröjor som "sitter ihop" =)


  

500 kr på djurmagazinet :O

+ 500 "vanliga" kr :O :O

Har aldrig fått så mycket pengar! :D


TACL ALLA!! <3<3



Lite av vårat JULGODIS! :D 

  


En fantastisk jul helt enkelt :') <3

Glitter Words

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards