stalltokig

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Ida Lövgren - 29 december 2010 19:46

Hittade en liten rolig och bra hästshop på nätet :D

PonnyPop ^^

Söta grejer som passar jättebra till ryttare och ponnyer :D

+ att det är GRATIS FRAKT! :D 

Man kanske ska shoppa där någon gång... ;)

Men jag föredrar att shoppa i "vanlig" butik ^^)


  

PonnyPrakt.se kan jag också tipsa om :)

Där kan man t ex få designa sin egen grimma ;)

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 29 december 2010 19:05

Dagens Grimas med oborstat hår och pyjamas XD

(slappdag) 

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 29 december 2010 18:39

Var ute hos ninisarna för ett tag sedan och "rastade" dom i deras löshoppningshage som jag bygger upp med kompostnät i ladugården =)

Men dom var så busiga att dom välte kompostgallren XD

Jag hade inte stallt upp dom så jättebra, bara med några kaninhinderstöd som "upphållare". Medans vi klippte klor på Skorpan så var Tussan den första som smet XD Hon sprang glatt runt och retades med mig :P Sen  när vi klippte klorna på Skorpan så rymde Tingeling och hon är ju en liten fegis så det tog en stund o få in henne :P  Sen när vi klippte klorna på Tussan så smet Skorpan :P

Och när vi precis fått in Skorpan så smet Tingeling igen XD

Dom är så söta ^^<3


Lite bilder ifrån sommaren/hösten ^^) (klicka för större bild)

        

Tussan =)                        Tingeling =)                      Skorpan =)


  

Mina tre bästa <3 Vet inte vad jag skulle göra utan dom <3 :')

Glitter Words

!

Av Ida Lövgren - 29 december 2010 14:15

 

TILLFÄLLIG

 

 

HEADER! ;)



(Tror jag XD) 

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards