stalltokig

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Ida Lövgren - 15 december 2010 21:14

Jag hittade några bilder på mig, på datorn som togs för några år sedan ^^ :P

Jag ska kolla på pappas dator imorrn och se om jag hittar några bilder där jag var ännu yngre =) XD

                 

Haha XD

Glitter Words


Av Ida Lövgren - 15 december 2010 20:22

Just nu har jag bara en sak att säga: Jag är supernöjd med dagens ridlektion!! :D:D

Cissi  var också med och hon red på Tiny =) <3 Superkul :D:D

Jag hade Guinness och vi hade hoppning ^^

Vi började först med bommar på E-långsidan i trav. Senare så gjorde vi samma sak fast vi la till galopp på B-långsidan=)

På den galoppen gick han bra, bara att han genade lite över hörnen, men det var för att vi inte riktigt hittade en bra placering i början :P

Sen när vi gjort det några gånger så galopperade vi lite på spåret (som vi inte gör så ofta) och då gick han som en klocka! :O Han kom in i en superbra galopp och vi fick världens bästa plats bakom Grey :)

Jag har aldrig fått en så bra galopp på honom! <3

Det kändes superbra och jag hade önskat att vi skulle ha galopperat lite till :P X)

Sen så blev vi uppdelade i två grupper (fem och fem)

Grupperna fick rida varsin gång på tre bommar och ett hinder på E-långsidan. Och två gånger på en bom och två hinder på E-långsidan =)

Där gick han jättefint ^^

Sen så var lektionen slut :P

Om vi har tur blir det en poängtävling på nästa ridlektion :D <3<3

Nu tror jag att jag fått med allt =)


Glitter Words

Av Ida Lövgren - 15 december 2010 08:23

Nu kommer Dagens Grimas =) Jag har lite dålig fantasi...:P

  

Av Ida Lövgren - 15 december 2010 08:13

Det gick super på skyttet igår ;) :D

400,fullpott som jag sa :P

422,6 i dec :)

+ att jag fick ett diplom från helgens tävling. Precis utan för pallen,typiskt XD

Men kul ska det bli i Fagersta =)

  

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards