stalltokig

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Ida Lövgren - 10 december 2010 22:18

Idag var det sista dagen på vårat nobelprojekt ^^

Skönt att "bli av" med det. Fyra veckor var helt lagom för detta projekt. Men det är alldeles för tråkigt för o kolla på Nobelfetsen på TV, men jag tycker det är väldigt fint att Alfred Nobel ville skänka sin förmögenhet, och att vi vill hylla honom genom att fira Nobeldagen =) Vi fick sockerkaka med grädde,björnbär och hallon i skolan idag bara för att det var Nobeldagen, haha :D

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 10 december 2010 21:22

Blir det Minnah Karlsson eller Jay Smith som vinner Idol 2010? :)

Kommentera om vem just DU tycker ska vinna =)

Själv vet jag inte vem jag hejar på...:/

Aja, häftig show är det i globen ikväll ivarefall ;) :D XD'Glitter Words


Av Ida Lövgren - 10 december 2010 18:43

Här är mitt recept på en perfekt mellis :D


Idas Mini-Pizza


Du behöver:

Rund macka

Ost

Skinka

Pizzakrydda


Gör så här:

Lägg först på en skiva skinka på mackan. Sedan lägger du på ett tjockt lager av din favorit ost över skinkan. Krydda sedan med pizzakryddan över och sätt in mackan i mikrån. Kör mackan i mikrån tills osten smält.

Klart :D Lätt va? ;)

Och mumsigt ^^ 

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 10 december 2010 17:49

Klubba :D

  

Eller inte...XD

  

     

Av Ida Lövgren - 10 december 2010 14:42

Jag sitter på bussen nu och kom på en liten rolig lek som vi skulle kunna köra ;)

Jag visar en/ett symbol/tecken och sen så ska ni gissa vad det föreställer, enligt mig Vi kan också köra sen när någon kommit på vad det föreställer, fortsätta leken genom att försöka komma på så många olika saker som symbolen/tecknet ser ut som (vissa symboler/tecken kan se ut som flera olika saker)

Så nu kommer första symbolen/tecknet.


<3


Nu är det bara att gissa och kommentera :D


Glitter Words

Av Ida Lövgren - 10 december 2010 14:19

Idag har jag fått reda på av Carro att US har frågat om vill ville vara med på lucia tåget som är i stallet imorrn fast vi inte har varit med på någon träning :D

Förmodligen är det väl så att det är för få anmälda, och att dom behövde extra hjälp =)

Så nu blir det att leta fram lucialinnet och glittret och åka extra tidigt till stallet imorrn för att få reda på vilka sånger det är (förmodligen kan vi redan alla sånger som är med :P), om vi ska leda, rida(kanske om vi har riktig,riktig tur XD) eller om vi bara ska gå med. Vi måste också ta reda på om vi ska göra i årning någon häst eller hur vi ska göra :)

Dom sa också att vi inte kommer missa något av det andra som är med i showen, utan luciatåget är sist i föreställningen. Så imorrn blir det en spännande dag ;)

Nu ska jag hoppa på bussen men skriver mer senare :)

Glitter Words

:D

Av Ida Lövgren - 10 december 2010 14:14

Nu är det äntligen fredag :D Det ska bli såååååå skönt att komma hem ^^

Blir fredagsmys ikväll med grönsaker och dipp X)

Jag hade sån tur att jag får redovisa på måndag med mitt skolprojekt i stället för idag :O Så jag hinner träna lite extra i helgen på den muntliga redovisningen ;)

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 10 december 2010 09:04

Ska löshoppa med ninisarna idag ;) 

Hade tänkt kanske 3-4 hinder, 20-30 cm =)

Kika in på deras blogg XD, där skriver dom om alla träningar och tävlingar m.m :D

Nu ska vi strax börja lektionen igen =( men om ett tag är det bild :D 

Glitter Words

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards