stalltokig

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Ida Lövgren - 30 december 2010 20:32

Är inte dom här nosludden för gulliga? ^^

Broderimas hästsport (gör ditt eget nosludd med text)


Myone.se

Love Hurts

My Favorite (vill ha till Drutten :D )

My Idol

Next...OS

Sweet


VILL HA!! XD :D

:)

Av Ida Lövgren - 30 december 2010 15:52

Här kommer en liten rolig grej (test) som jag fyllt i =)


Nämn en häst du...



Stegrat med: -
Bockat med: Creamy
Ramlat av: Nougat , Millan , Pinoccio, Lycke och Botvid :p
Galopperat barbacka över en sommaräng med: -
Hoppat 70 cm med: Hindret var inte 70 men tror Millan hoppade 70 , eller vet inte :p
Ridit i hagen: Botvid och Trollet ♥
Haft på ridläger: Nelly, Millan, Creamy o Crisby
Galopperat över ett snöklätt fält med: Nja inte galopp men nästan (ville fatta galopp) och l

Stegrat med: Sickan


Bockat med: Glimt


Ramlat av: Sickan,Rulle och Kamelia


Galopperat barbacka över en sommaräng med: -


Hoppat 70 cm med: -


Ridit i hagen: Glimt och Von


Haft på ridläger: Jasmine


Galopperat över ett snöklätt fält med: -



Longerat: Glimt


Ridit ut ensam på: -


Ridit in: -


Duschat: Glimt och Von


Förlorat: Rulle och Mimosa =( (avlida)


Badat med: -


Blivit illa sparkad av: -


Blivit biten av: Tror inte att jag blivit biten av någon häst, inte vad jag minns :P


Skenat med: Kamelia (det var längesedan men jag är ganska säker på att hon

gjorde det)


Ramlat av från på ett hinder: -


Hoppat högst med (häst) : hmm...


Hoppat högst med (ponny): 60 cm


Tävlat hoppning med: Clear Round på Tiny,Rino,Jasmine och West =)


Tävlat dressyr med: LM på West



Inte tycker om: Ingen :P


Glitter Words




Av Ida Lövgren - 30 december 2010 15:21

Dagens Grimas...

Har inte så många roliga idér i huvudet nu...

  


Av Ida Lövgren - 30 december 2010 09:46

Nu slängde jag ihop en väldigt enkel men ganska snygg header  =)

Skrev lite snyggt med texten "- Ridskoleryttare med många drömmar"

Jag drömmer både om att bli vetrinär, OS-skytt och tävlingsryttare :D

Jag blev ganska nöjd faktiskt :P ;)

(Det där med att få till bra bilder på headern är inte riktigt min grej...:P)

Glitter Words

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards