stalltokig

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Ida Lövgren - 21 december 2010 20:48

Jag tror nog Malin Baryard ska hålla sig till ridningen och inte satsa på att bli artist..;)

hihi, gillar den här låten starkt ^^

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 21 december 2010 20:04

Supermysiga och snygga sockor som jag fått av syrran, tack :D <3

Super,super,super MMYYYYSSSIIIGGGAAA!!! :D:D:D:D

     Glitter Words

Av Ida Lövgren - 21 december 2010 19:59

Har nyss varit på julavslutning i skolan =)

Det blev sång, priser (till olika elever som gjort bra arbete och sånt) och glögg och pepparkakor ^^

Här ser ni hur jag ser ut i tomteluva och jultröja XD :D

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 21 december 2010 13:10

Här kommer Dagens Grimas :D

(Har pyjamas på dom flesta bilder, eftersom att jag nyss duschat eller så är jag sjuk, som nu...^^)

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 21 december 2010 12:31

Är hemma idag igen för att vila inför ikväll då det är julavslutning på skolan :D

Har fortfarande lite ont i huvudet och ont i halsen :/ 

Men mycket bättre :D Så jag är väl typ frisk nu :)

LLLÄÄÄÄNNNGGTTTTAAARRR tills o få träffa friends igen :D 

Glitter Words

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards