stalltokig

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Ida Lövgren - 17 december 2010 17:28

Nu har jag testat kaninernas lucia - outfit till morgondagens lucia i kaninklubben :D

Jag tyckte att det blev rätt bra, men det är ju annorlunda när dom sitter stilla...^^:P

Vi ska lotta om vem som blir lucia så hitills är Tussan och Tingeling tärnor och Skorpan tomte =)

      

Sen så ska tärnorna ha glitter på huvudet :)

(vet inte riktigt hur jag ska få fast det, men det löser sig...XD)

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 17 december 2010 14:15

Nu har jag fixat två maskotar till bloggen :D
Två sköldpaddor ^^    

Jag hade tänkt att den rosa är en tjej och att den gröna en kille :)

<--------------------------------------------------- 

Så nu behöver jag många namnförslag :D 

Om du klickar på rutan så matar du sköldpaddorna och så kan du flytta sköldpaddorna genom att ta tag i dom och dra dom dit du vill :) 

Och sen om du närmar dig deras huvuden med musen så drar dom in sina huvuden :)

Supersöta enligt mig och ett par bra maskotar :D

Glitter Words


Av Ida Lövgren - 17 december 2010 14:08

Vi har världens bästa lärare!! :D <3

Innan vi slutade så bjöd dom oss på julmust och pepparkakor i aulan, samtidigt som dom spelade ett bildspel från terminen (jag var med på 3-4 bilderXD) och spelade julmusik :D Mysigt värre ^^

Jag bara älskar att dom gör det så mysigt och bra för oss :)

Som sagt: Vi har världens bästa lärare :D

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 17 december 2010 14:00

Haha, jag har världens dåligaste fantasi när det gäller lekar XD :D

Men nu kör vi den här klassiska ordleken som jag fått från ifokus.se :) Jag skriver ett ord t ex cykel. Då ska ni kommentera och skriva t ex lakrits, eftersom cykel slutar på bokstaven L =)

Så det är bara att kommentera :D (Titta på kommentarerna innan du skriver ett nytt ord ifall någon redan hunnit före dig med ett nytt ord)


Jag börjar med ordet  Hästar 


Glitter Words



Av Ida Lövgren - 17 december 2010 08:09

Dagens Grimas :D <3<3


PS. När jag tar kortet till dagens grimas så sitter jag alltid i skolan. Och i skolan har jag alltid samma fleecetröja och nyckelband :P Det är därför som jag ser nästan likadan ut med mina kläder på alla bilder^^

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 17 december 2010 07:37

  

Till att världens bästa kaninklubb ska ha kanin-lucia på lördag :D

Vi får se hur det går...^^

Jag har i varefall fixat lucialinnen åt Tingeling och Tussan :D Skorpan ska vara tomte =) 

  

Glitter Words

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards