stalltokig

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Ida Lövgren - 2 mars 2011 22:51

Dagens Grimas ^^)

  

...

Av Ida Lövgren - 2 mars 2011 22:23

  

Klicka på bilden för att komma till tävlingen! :)

Av Ida Lövgren - 2 mars 2011 21:33

Idag var det markarbete på Spectrum! :)

Och han var piggelin pigg! ^^

Förutom skritt och trav så galopperade vi först från A-C, och sen runt hela fyrkanten :)

Han var superpigg i galoppen idag och var jätterolig att rida! :D

Sen så var den här lektionens övning en 8 med två bommar på digonalerna (snett igenom)

Vi skulle en och en galoppera två varv i 8:an, och byta galopp i varje nytt varv (varje kurva)

Där blev jag chockad att vi lyckades! XD

Helt plötsligt var vi igenom övningen och det hade gått super! :)

Bara att han en gång lurades och bytte tillbaka till fel galopp, så det kände inte jag :P

Men jag är så nöjd över lektionen! 

A-L sa t.om att det gick exemplariskt! :O

Bästa lektionen på Spectrum ❤


Sämsta skissen :P

Röd = Byta galopp

Grön = Bommar

  


Av Ida Lövgren - 2 mars 2011 00:07

Nu sitter jag och käkar ett nattäpple hos Carro :P

Ska snart sova men först ska jag käka upp mitt äpple :D

  

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards