stalltokig

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ida Lövgren - 30 mars 2011 21:39

Några bilder på stallet där Drutten står, det är så stort så det fick bli två bilder + en på Drutten (A)

     

Av Ida Lövgren - 30 mars 2011 21:26

Rätt svar på "tävlingen" om en länkning var en kanin! :D

Eller rättare sagt Skorpan, den busen ^^

            


Grattis till Johanna som var den första som svarade rätt!


Jättekul att så många var med och gissade! :D

  Klicka på bilden för att komma till Johannas fina blogg! :)

Av Ida Lövgren - 30 mars 2011 21:12

Vi fotade Drutten lite idag i sitt nya fleecetäcke, grimma och grimskaft så att ni skulle kunna få se hur det såg ut! ^^


Jag tyckte att det blev jättebra! :D

T.om Åsa (en av ridlärarna) sa "Vad snygg han är!"

Haha, det är bra betyg! XD


Så söt ♥

     

Av Ida Lövgren - 30 mars 2011 20:54

Idag var det dressyr på Speicin! :)

Vi tränade på serpentinbågar och galoppfattningar.

Han kändes riktigt bra i galoppen, väldigt framåt och ville bara galoppera mera, vilket är superkul! :D

Bågarna gick helt okej, några blev bra några blev dåliga. Det kändes så konstigt ibörjan att rida Speicin, jag som är van vid Spectrum :P

På slutet gick vi ut en sväng! :D

Superkul fram tills att det kom några barn ur en bil (om jag fattade rätt) som väsnades väldigt mycket och typ skrek :S

Helt plöstligt såg jag en en halvt skenande shettis vid min sida, han som var längst bak i ledet! :O

Sen kommer Drutten och alla andra farande och tillslut sticker alla hästar! 

Vi får som tur är stopp på dom, och ingen ramlade av men lite läskigt var det :/

Sen på tillbaka vägen säger A-L till dom som var där (barn och vuxna hade någon scout grej) att vara lite tystare.

Lyssnar dom? Nej

Men precis när vi går förbi lyssnar dom och hästarna blir lite lugnare...-.-


Aja det gick jättebra idag ändå! ^^ 



?

Av Ida Lövgren - 30 mars 2011 08:13

Vad är det där inne?

Den som först svarar rätt får en läkning! :D

 

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards