stalltokig

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Ida Lövgren - 22 mars 2011 22:33

Det går uppåt! :)

 

Av Ida Lövgren - 22 mars 2011 22:14

Nu har jag inte träffat Drutten sen i lördags :O

Jag håller på att bli galen!

Jag saknar honom supermycket och jag saknar stallet! ♥

Imorgon blir det på förmiddagen hoppträning med kaninerna, och sen på eftermiddagen supermys med Drutten och ridning! :D

sen på torsdag blir det också en dag i stallet :)

Ska b.la fläta hans man så att den lägger sig rätt :P

   LÄNGTAR!!   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Ida Lövgren - 22 mars 2011 21:56

Detta mysiga fleecesätt från hööks ska jag bestämt mig att skämma bort Drutten med då jag fick lite extra pengar idag! :)

Vad tycks? ^^

     

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=600555&deptid=112&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC 

Av Ida Lövgren - 22 mars 2011 21:35

Min största rädsla just nu är nog att skada mig riktigt ordentligt eller vara med i en allavrlig olycka så att jag blir förlamad, eller aldrig mer kan rida.

En rädsla jag också har lite ibland är ju den vanliga rädlsan för döden då min moster nyss gick bort.


Jag har också en rädsla att Drutten ska säljas, hade en mardröm om det för ett tag sedan :S

Jag har bara varit skötare på honom i max 3 månader, men det känns ändå jättejobbigt att tänka den tanken.


Eller att mina tre kaniner ska bli smittade av någon allvarlig sjukdom och dö.

Just att alla skulle dö på en gång skulle jag nog inte klara.

Det skulle bli jättejobbigt för mig om bara en av dom dog, om alla tre försvann samtidigt skulle jag nog bli helt knäckt.


Usch, jag hatar jobbiga tankar!

Men nu vet ni lite vad mina största rädslor är! :P

Av Ida Lövgren - 22 mars 2011 21:23

Detta fick jag från skyttet idag, förra årets prispengar från lite olika tävlingar ^^


Hmm... Nu börjar det komma upp en liten inköpslista i mitt huvud :P

  Haha XD

Av Ida Lövgren - 22 mars 2011 21:15

Dagens Skytteresultat: 400 (421,0)

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards