stalltokig

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Ida Lövgren - 15 mars 2011 21:30

Vårt nya projekt i skolan heter "Egot i Ekot" och handlar om miljön.

Här är min grupps föberedelser ^^


Smilisar = Vi hade lite tråkigt :P

_______________________________________________________

Dokumentär - Egot i Ekot

Environment engelskan - Ida

Källsortering - Cissi, Cornelia

Miljön i olika delar av världen - Anton, Jesper

 

Ledare:Ida

 

Nyhetsprogram där en programledare får besök av olika forskare och visar en dokumentär m.m

 

Filmare:Cissi

Programledare med dålig humor: Anton ;]

Metrolog: Ida :D

Miljövänlig kock: Jesper ;P

 

Dokumentär i nyhetsprogrammet om sortering:

Cissi XD

Cornelia :)

__________________________________________________________________

//Ida

Av Ida Lövgren - 15 mars 2011 21:15

Vad föredrar ni, halm eller kutterspån?


   VS      

Bildkälla                                                                                  Bildkälla

Av Ida Lövgren - 15 mars 2011 20:32

Idag har jag varit en sväng ner till stallet :)

Och jag har upptäckt en ny favorit hos Drutten:
 

Han riktigt njuter när man står och drar med ryktstenen! :)


Sen tittade jag också på några lektioner, gick runt i stallet och mös med ponnie ^^ 


Nu blir det lite läxor, men jag ska slänga ihop några tidsinställda inlägg så att ni inte blir uttråkade ;)

HÖRS! :D

//Ida

?

Av Ida Lövgren - 15 mars 2011 20:23

Vad vill ni läsa om på bloggen?

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards