stalltokig

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Ida Lövgren - 19 mars 2011 22:53

Dag 1 - Presentera dig och din häst

Dag 2 - Min första egna häst

Dag 3-  Min största rädsla

Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.

Dag 7 - Min favorit grej i stallet

Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag

Dag 9 - Mitt bästa häst minne

Dag 10 - Mina drömmar

Dag 11 - En bild på stallet

Dag 12 - Det här saknar jag

Dag 13 - En nytagen bild från stallet där du är med.

Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra?

Dag 15 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort


Börjar imorgon! :)

Av Ida Lövgren - 19 mars 2011 22:34

Bloglovin´ Bloggar du kanske gillar - Haha, aa jag gillar min blogg XD

  

Av Ida Lövgren - 19 mars 2011 22:30

Efter dagens rykttävling kom jag på en sak som jag vill köpa i framtiden någon gång :)

Bildkälla

   Någon som vet om denna är bra? :)

//Ida

Av Ida Lövgren - 19 mars 2011 21:54

Idag var det rykttävling istallet! :D

Det skulle börja 13.00 men då det blev lite missuppfattning (om jag fattade rätt) med tiden för hopptävlingen som var före så fick vi vänta i två timmar :P


Men sen hade vi hela två timmar på oss att rykta! :O


Detta skulle vara "rent":

* Man,pannlugg och svans

*Hovar och ben

*Kroppen 

*Ansiktet

*Skapet och rumpan (som inte riktigt funkade på Drutten då han är kittlig, så jag fick hoppa över det :P)


Jag och Drutten kom på en 5:e plats precis utanför placering! :)

Men det var 24 stycken med :O Så jag är supernöjd,  har aldrig sätt honom så där ren knappt! (inte för att skryta)


Om man placerade sig så fick man en rosett, ett diplom och ett pris som var t ex två borstar.

Vi som inte placerade oss fick ett diplom och en hovkrats eller en mankam, jag fick en hovkrats :)

Sen fick den som vann en privatridlektion.


Superkul aktivitet, stor hiss till US på hamre! :D

Superkul dag! ^^


//Ida

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards