stalltokig

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 22:31

  

SVAR:

Visst kan jag göra det ^^

Jag ska fixa en liten rundvisning! :)

Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 22:15

Saknar dig! :'(

 Vi ses imorgon! ♥

Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 22:09

Brukar ni göra eget hästgodis eller köpa färdigt?

Bildkälla   


Vilket tycker ni är bäst? :)

//Ida

Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 21:47

    

Blå och vit stalloutfit

  
Hööks Hästsport           


Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 21:35

Drutten är månadens häst på hamre! :D

Stolt ^^

  

(Inte jag på bilden)

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


//Ida 

Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 21:19

Idag tog jag ut kaninerna en och en på en promenad i ca 10 min ute i den djupa snön! :D

Och jag kan väl bara säga att jag lärt mig lite av promenaderna och av kaninerna idag :P


*Skorpan älskar djup snö, är man lite tung så är det jätteroligt när man åker igenom skaren!

*Tingeling är livrädd för männsikor som skottar snö.

*Tussan tror att man kan klättra var som helst, när som helst och över vad som helst.

*Skorpan tror att man kan äta snö.

*Tingeling älskar snö mest av dom alla.

*Tussan blir förvånad när hon måste gå in från sin promenad.

*Skorpan har kommit på att det faktiskt går att äta kvistar som ligger på marken utomhus, på en stor snöhög.


* PLUS att nu vet jag vem som alltid äter upp allt godis i godisbollen! (kolla här nedanför)


Dom är knasiga och underbara helt enkelt! ♥

//Ida

Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 20:45

Eftersom att dte är rykttävling imorrn i stallet och jag vill få Drutten så ren som möjligt, så tvättade jag mina borstar idag! :)

Lite ljummet vatten och en diskborste var den ända som behövdes ^^


Några före och efter bilder på några av borstarna:


Före                  Efter

       


Före                 Efter

        


Före                  Efter

     



Dom blev renare än dom ser ut på bilderna, men vill ni se bilderna större så är det bara att klicka på dom :)


Så nu håller jag tummarna för att Drutten inte är så smutsig imorgon och att han blir superren! ^^ 


//Ida

Av Ida Lövgren - 18 mars 2011 14:18

Jag blir så glad när ni kommenterar! :D :')

 

    

Så här glad blir jag när jag ser att jag fått nya kommentarer! 

TACK!

//Ida

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards