stalltokig

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ida Lövgren - 1 januari 2011 20:04

  

Till PICNIK.com där jag gör alla mina designer och lägger till olika saker på bilder, t ex hattar och text ^^

Superlätt att använda och GRATIS! :D

Det krävs inget konto eller liknande, utan det är bara att ladda upp en bild och köra igång! :D

Man kan göra bildspel,collage,kort,ramar m.m

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 1 januari 2011 18:50

GRATTIS DRUTTEN :D Idag fyller du 6 år =)

Hipp,hipp hurra! ^^    

  

Och grattis till alla andra hästar som också fyller år idag! :)


Av Ida Lövgren - 1 januari 2011 18:42

Dagens Grimas X)

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 1 januari 2011 13:58

Nu har jag hittat ännu fler bilder på när jag var liten XD

Herregud säger jag bara...

          

Av Ida Lövgren - 1 januari 2011 12:10

Eftersom att jag kom hem lite sent igår XD så ska jag berätta lite om min nyårsafton 2010 =)


Jag och min familj var hos Agnes och hennes familj det här året, och jag åkte dit lite tidigare för att vara med och förbereda :D

Här under ser ni Agnes och min snygga dukning XD , och menyn till nyårsmiddagen =)


 

Vi började med en välkommsdrink (pärondricka)

MENY:


Förrätt:

Olika snittar med ädelost,philadelphia (stavning?), päron,skinka, bacon,dadlar m.m

Min favvo var philadelphia med skinka rullat i tunnbröd :D 


Varmrätt:

Kyckling i tomatsås, kyckling i ädelostsås, potatisklyftor och potatisgratäng :) (man fick välja)


Efterätt:

Pannacotta med jordgubbssås och kiwi.

Eller vanlig glass med jordgubbssås och pistagenötter =)


Till det här så drack vi barn julmust och saft =)


Sen spelade vi UNO typ 100 gånger XD och körde frågesport :)

Några minuter innan tolv gick vi ut och skjöt raketer :D

Jag fick några coola effekt-bilder med inställningen "sport" på kameran :D

  Jag såg sen när jag kom hem att det fanns en speciell inställning för fyrverkerier XD Men jag är nöjd ändå med att det blev en sån bra effekt :D       Och efter raketerna firade vi med pommac och sen åkte vi hem vid kl 1.00 :)

lite kortfattat men jätterolig nyårsafton :D <3

Glitter Words

COB

Av Ida Lövgren - 1 januari 2011 12:03

Har bytt Druttens grimma nu till storleken större; COB =)

Är nästan 100 procent säker på ett den kommer passa :D

För att på den grimman han har nu så ser det ut som om det står "008", men eftersom grimman är gammal så ser man inte riktigt, så det kan säkert stå COB :P

Men FULL blir ju alldeles för stort, så COB måste passa! :P

Så det blir kul att testa grimman på söndag! :D

Glitter Words

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards