stalltokig

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Ida Lövgren - 8 januari 2011 23:35

Nu har jag satt ihop filmen om årets Lucia-tåg på Hamre Ridskola! :D

Lite sent men...XD

Jag la till lite rött ljus, pipiga röster och snabbare rörelser så att det blir lite roligare att titta på :) Hela luciatåget är inte med, det är ett litet,litet glapp i mitten :P


Ps. Mitt i luciatåget gnäggar Tiny ^^

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 8 januari 2011 18:36

Jag älskar dom här häst-produkterna från Eskadron! :D

Jag har aldrig testat några av dessa , men jag tycker att dom är så SÖTA!! ^^ =D

Produkterna finns både i blåbär och jordgubb =)


(länkar)

Blåbär: 


Hovbalsam 

Shampoo 

Glitterspray 

Hästgodis 


Jordgubb:


Hovbalsam 

Schampo 

Glitterspray 

Hästgodis 

Glitter Words





Av Ida Lövgren - 8 januari 2011 17:20

Idag var det då skyttetävling i Fagersta :)

Vi var ungefär...hmm... kanske tjugo stycken i L13, minst! XD

Vi kom dit ca kl 9 och jag skulle skjuta kl 11...:P

Jag tycker jättemycket om att skjuta i fagersta, bra banor, trevliga ledare och fina lokarer :) Det enda minuset var att det var lite,lite mörkt på banorna ;(

Vi hade provskott + 40 tävlingsskott på max 45 minuter, och jag sköt på 25 minuter! XD

398 blev mitt slutrestultat med två 9,9 .lite surt.... -.-

När jag åkte därifrån låg jag på femte plats, när det var tre stycken kvar att skjuta kl 13.00 :P

Så vidare går jag inte men det var kul ändå! :D

Nästa tävling blir Björksta open =)

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 8 januari 2011 17:12

Dagens Grimas :D (med Carro bakom XD)

   Glitter Words

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards