stalltokig

Alla inlägg den 30 januari 2011

...

Av Ida Lövgren - 30 januari 2011 21:46

  

(Klickbar bild)


Det är så många med så då är jag det också! :D

:D

Av Ida Lövgren - 30 januari 2011 21:04

Tydligen så är Druttens andra skötare medryttare på en häst :)

Hon köpte den här padden till den hästen, men det var för liten så vi testade den på Drutten istället! :D

Han passade jättebra i den, och den var mycket snyggare än den förra han hade! XD

Men A-L sa att den var för liten så vi var tvugna att byta :(

Men vilken skillnad det blev! :O

Den gulliga blåa :D


Den fula vita :( 


Av Ida Lövgren - 30 januari 2011 19:37

Idag har jag varit i stallet med Carro från 13.00- 18.00 ^^

Först tittade vi på stallfie ridlektionen, sen putsade vi träns :)

Är jätteglad över att jag för en gångs skull hann göra det idag! XD

Sen så ryktade jag och Emelie (Druttens andra skötare) Drutten! :D

Tror aldrig att jag ryktat honom å länge, över en och en halv timme! :O

Borstade manen, svansen, hovarna, ansiktet,benen o.s.v :P

Det som är superbra med gamla stallet är att man kan vända hästarna i spiltan! :D

(i nya stallet finns inga "snören" att sätta fast hästarna i, där får man knyta fast själv med grimskaft)

Så vi hade han vänd ett tag och han brydde sig inte alls, han tyckte bara att det var interssant och kul  med alla perosner som gick förbi =) <3

Så jag är SUPERNÖJD med att ha hunnit ge Drutten en riktig fin rykt och fått mysa lite :)


Söta Drutten i dag :D

Ps. Det är inte jag som pratar i bakrunden! XD

Bästa hästen <3



Av Ida Lövgren - 30 januari 2011 19:31

Dagens Grimas :P

  

Av Ida Lövgren - 30 januari 2011 11:08

Nu kom jag precis upp från min första sovmorgon på två veckor! :D

Superskönt att få sova ut lite, för sen blir det STALLET! :D

Hoppas att jag hinner göra EXTRA mycket med bästa DRUTTEN idag! <3


Trötter XD

  

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards