stalltokig

Alla inlägg den 27 januari 2011

=)

Av Ida Lövgren - 27 januari 2011 21:28

Gud vad söt Drutten skulle vara i det här schabraket och fleecetäcket! :D

Det är som gjort för honom ^^

    

199 Kr Hööks :)

(klickbar bild)


   

Fleecetäcke 199 kr Hööks :)

(klickbar bild)


Jag hade på en gång köpt det, om jag hade behövt ett schabrak och ett fleecetäcke till Drutten! ^^

Av Ida Lövgren - 27 januari 2011 21:18

Dagens Grimas XD

  

Av Ida Lövgren - 27 januari 2011 20:48

Idag så tränade jag kaninerna igen med Carro! :D 

Det blev en väldigt enkel bana på 6 hinder + start och mål, som vi höjde mellan 20-30 cm ^^

Tussan gick faktiskt jättedåligt idag :/ 

Ville knappt hoppa 20 cm på vissa ställen...

Vi tänkte att hon kanske skulle bli "bättre" när vi hoppat än stund, men hon fortsatte bara med det... Hon brukar aldrig vara så, hon har blivit jättekonstig på sista tiden! :( Undrar vad det är...

Skorpan där imot gick jättebra! :D 

ibörjan var det lite knackigt men sen så hoppade hon t ex över nivå tre på första försöket! :D

Tingeling var som vanligt lite nerrvig i början, men lugnade snabbt ner sig :)

Hoppade också fint när vi hoppade åt rätt håll :P


Men det konstigaste är att alla inte riktigt är sig själva just nu, ivarfeall inte sist jag hoppade...

Dom stannar t ex på ett 20 cm hinder och puttar ner det med nosen! Skorpan t ex brukade förut älska att hoppa så låga hinder! 

Sen har Tussan började sparkat i marken efter varje hinder :S Och hon fortsätter med sin sprätt under hala banan... Bådar ju gott inför lördagen! XD

Aja, jag är ivarefall nöjd med dagens träning =)


Liten ful skiss XD

Grön = Start

Röd = Mål

Stora svarta sträck = Banan

Små svarta sträck = Hinder :P

  

  

Av Ida Lövgren - 27 januari 2011 20:44

Dagens skytteresultat: 398 (422,0)

Av Ida Lövgren - 27 januari 2011 17:51

Jag, Carro och GUNNAR! :D

  

Av Ida Lövgren - 27 januari 2011 14:13

Köpa tillsammans med Carro? :)

  

Lädertvål 49 kr Hööks :D

(klickbar bild)

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards