stalltokig

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Ida Lövgren - 4 januari 2011 20:42

Imorrn är det första "riktiga" ridlektionen för året =)

Ska till satllet kl 14.00 så då hinner jag titta runt lite , rykta Drutten och putsa träns :)

+ att jag får inviga nya ryktlådan XD

Jag hoppas på att få rida Spectrum eller Drutten :) Fast jag hoppas mest på Drutten, han är ju för mysig <3<3<3<3

Inte så jättelångt inlägg men...

Jag skriver som vanligt imorrn hur det gick ;)

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 4 januari 2011 20:15

Kom nyss hem ifrån årets första skytteträning :)

Vanlig träning idag och det gick helt okej :P 400 med 419.0 i decimaler. Glömde skruva XD

Men det har kommit en superdålig regel tills tävlingen på lördag -.-

Man MÅSTE ha en bit av handen mellan kudden och geväret, annars blir man diskad! 

Vissa har skjutit så hela tiden men såklart inte jag, så jag fick "lära" mig det idag genom att vända på översta kudden och ha ena fingret under...

Men som tur är så märkte jag inte så mycket av det så det gick bra ändå! XD

Längtar tills på lördag! :D ^^

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 4 januari 2011 20:10

Dagens Grimas! =D

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 4 januari 2011 17:20

GUD vad jag längtar tills tävlingssäsongen ska börja med kaninerna i Februari - Mars! :D

Det går ju att åka till andra klubbar och tävla i t ex ridhus men det ligger så långt bort oftast...=(

Jag håller på och längtar ihjäl mig XD

Det ska bli så kul att få komma ut på tävlingsbanorna igen med ninisarna! :') <3

  

Av Ida Lövgren - 4 januari 2011 16:15

Kom nyss hem från bad på kristansborg och shopping på granngården :D


Jag lyckades ÄNTLIGEN hitta en bra ryktlåda =D

Jag hade ibörjan tänkt mig en rosa, men valde sedan en ljusblå-grå, eftersom att jag tyckte att det blev snyggare med en tvåfärgad :)

Granngården 229:- Hansbo


Och sen så hittade jag ett grimskaft i färgen marin/mörkblå-beige som kommer passa bra till Druttens grimma ;) :D

Granngårdnen 39:- Hansbo


Supernöjd med dagens inköp :D

(inte världens bästa bilder men dom duger! XD)

Glitter Words

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards