stalltokig

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ida Lövgren - 11 januari 2011 20:53

Nu är det ÄNTLIGEN dags för hopptävlingen med kanienrna!! :D:D

Det är bara synd att det är krok, för det är inte precis deras starka sida + att jag kan knappt träna krok... Men GUD vad kul det ska bli ändå!! :D

Det blir kaninernas första ridhustävling och kaninernas första krok-lätt  ^^

    

Av Ida Lövgren - 11 januari 2011 20:43

Dagens skytteresultat:  400 (420,9)  

Av Ida Lövgren - 11 januari 2011 20:26

I morrn så är det mys  med Drutten och ridning! :D 

Han ska få en extra fin rykt och bli ompysslad ^^, jag har inte varit i stallet sen i Onsdags så han ska bli ren och fin, och så  ska han få tränset putsat! =D

Förmodligen får jag rida Spectrum imorrn men man hoppas ju som vanligt på Drutten! <3<3

Vi ska nog ha dressyr, hoppas vi gör lite annat än det vanliga om vi är färre än vi brukar vara ^^

Gud vad det ska bli kul att åka till stallet, det var en HEL vecka sen jag var där! :O XD :D

Längtar <3


Mitt humör just nu: Förväntansfull jag ska ju till stallet! :D

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 11 januari 2011 20:16

Idag har jag hopptränat med Tingeling! :D (kaninhoppning)

Precis samma bana som Tussan och Skorpan (se dom inläggen längre ner)

och först så var hon väldigt stressad! :S Sprang runt som om hon inte hade en aning om vart hon va och tyckte allt var läskigt... Men det som är det konstigaste är att utanför banan är Tingeling oftast väldigt stressad (särskilt om hon inte har varit ute och tränat på ett tag) men på banan idag så var hon hur lugn och fin som helst när vi hoppade! :D Jättefint tempo och fina hopp ^^

Så hon lugnade ner sig när vi hoppat några gånger :)

Helt OKEJ träning och jag får hoppa med henne lite i slutet av veckan också :)


Bild på Tingeling hösten 2010 =)

  

Av Ida Lövgren - 11 januari 2011 20:09

Dagens Grimas :)

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 11 januari 2011 14:23

Nu sitter jag i skolan och väntar på bussen som vanligt...

Men jag kan ju sammanfatta dagen lite :P

Först hade vi gympa, pingis och badminton. 

Jag spelade bara badminton och det gick faktiskt ganska bra :) (bara att jag missade bollen ett antal gånger...)

Sen hade vi Engelska, och nu har dom skjutit upp förhöret på våra glosor ännu någar dagar! :@ Här han man pluggat och varit "förberedd" i tre veckor och så ska dom skjuta upp det ännu mer!! :(

Sen hade vi bild i två timmar =) Vi skulle rita en naken människokropp och en med kläder... (jag går inte in på detaljer XD) Det var lite skumt, men jag blev halv-färdig och ganska nöjd ^^ :P

En ganska knäpp dag med många skratt ^^)


Mitt humör just nu: Trött XD

Glitter Words

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards