stalltokig

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Ida Lövgren - 6 januari 2011 20:56

Hittade den här bilden på Drutten och Filur som togs för ca 1 år sedan tror jag... <3

:O vilken kort svans Drutten hade då! Tur att eksemen läker mycket bättre nu, för svansen blir bara längre och längre! :D

  

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 6 januari 2011 20:17

Här kommer lite bilder på mina tre kaniner Tussan, Tingeling och Skorpan ^^ 

 Från hoppträningar m.m

(Jag har nästan aldrig lagt upp några bilder på ninisarna, så jag tyckte att det var dags nu :P) 

     

 

 

    Tusssan

 

  

    Jag har tyvärr inte så många bilder på när Tussan hoppar =(

 

  Tingeling

 

  

Så jag bjuder då istället på bilder när Tingeling hoppar,som jag har många av =)     

 

  Skorpan

 

       

  Jag har många bilder på henne också, så det blir bara hoppbilder :)

 

(alla små bilder går att förstora med ett klick)


´

Mina änglar :')

Älskar er <3<3  

Av Ida Lövgren - 6 januari 2011 17:29

Nu fick jag inspiration (stavning?) av Carro att göra en ny header :D Jag blev jättenöjd med den bara att Druttens text kom lite fel, men det gör inget XD (Det är svårt att flytta texten, eftersom att jag gjorde den i picnik...)

Aja, det visar ju bara lite om hur jag är XD (ursäkt :P)

Jag kommer skriva mycket mer om kaninerna i fortsättningen, så att du som tycker om kaniner också har något att läsa på min blogg =)

Glitter Words

Av Ida Lövgren - 6 januari 2011 16:16

Dagens Grimas :D

   Glitter Words

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards