stalltokig

Alla inlägg under januari 2011

Av Ida Lövgren - 17 januari 2011 17:18

Det här är nog en utav dom första gångerna jag rider =)

Midsommar anundshög - för mååååånga år sedan XD

Haha <3

  


Av Ida Lövgren - 17 januari 2011 08:21

Jag har kommit på en sak! :D

På onsdag är det ju vanlig lektion, sen på lördag är det familjeridning, och på söndag är det stallfieridning! :D Tre ridlektioner den här veckan! ^^

Gud vad kul! :D:D

^^

  

Av Ida Lövgren - 16 januari 2011 18:28

Nu börjar jag snart bli helt galen! XD

JAG VILL TILL STALLET!!! :D:D

Jag måste åka någon dag innan onsdag, för annars så kommer jag att bli så galen att jag exploderar! XD

Är supersugen på att pyssla om Drutten riktigt ordentligt, med lång rykt och mys! :D

Och att smörja hans grejer :D

Hade tänkt att både göra hans schubrak fint och stor rengöring av hans träns! ^^

Jag vill helst till stallet på tisdag, men jag får se om jag får först...;)

Saknar ivarefall en viss liten häst att gosa med! =) Drutten <3

Av Ida Lövgren - 16 januari 2011 17:27

På förmiddagen idag så byggde jag upp kaninernas stora rasthage som är i ladugården =) Dom sprang runt runt,nosade, hoppade över hindrena jag ställde upp och var hur lyckliag som helst! :D

Dom var nog där i ca 45 minuter, och man undrar ju hur många kaliorier dom brände! XD

haha, nej men dom var så söta när dom sprang runt och man såg deras glada och lyckliga min :)

Så det ska jag göra oftare, superbra sätt att motionera kanin! :D

Glada kaniner = glad matte <3


Kaninerna i höstas =) <3

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 16 januari 2011 17:14

Dagens skytte-tävlings-resultat: 399 (417,1)


Jag är ganska nöjd med det faktikst, fast jag hade asdåliga decimaler!   

Kom på plats 5/22...

Men det kan ju inte alltid gå superbra ;) + att klassen jag skjuter i (L13) har stenhård konkurrens! ;P

Men bättre lycka nästa gång! :D

Av Ida Lövgren - 16 januari 2011 17:09

Dagens Grimas ;P

   Glitter Words

Av Ida Lövgren - 16 januari 2011 12:29

Nu ska jag strax iväg på skyttetväling :D

Björksta Open, på hemma"plan", så det ser jag fram imot ;)

Pappa ska också skjuta, fast ett skjutlag efter mig så det blir också spännande! XD

Så håll tummarna nu allihopa!   :D XD


:D

Av Ida Lövgren - 15 januari 2011 20:38

Fortsätt så! :D 

  

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards