stalltokig

Alla inlägg under januari 2011

:D

Av Ida Lövgren - 26 januari 2011 07:39

Nu sitter jag i bussen på väg til skolan :P

men i eftermiddag blir det stallet med Carro! :D 

Hoppas att jag hinner borsta Drutten <3 lite idag, han brukar nästan alltid gå nybörjarlektionen nu, så jag får se om jag hinner ;) 

Sen ska jag (nästan alldeles säkert) rida Spectrum ikväll :D Är så ridsugen så att jag håller på att spricka! XD

Blir garanterat en superkul dag i stallet! :D

Av Ida Lövgren - 25 januari 2011 20:02

Några av mina favoritsidor på

nätet! ^^

(bloggar/hemsidor)



Ifokus


JosefineElovsson


KPwebben


YouTube


Bloggplatsen.se



Av Ida Lövgren - 25 januari 2011 19:31

Dagens Grimas = )

  

Av Ida Lövgren - 25 januari 2011 18:49

Tränade nyss hoppning med kaninerna =)

Lätt hinder (vissa 30 cm högt, och vissa ca 40 cm brett) 

Det gick inte så bra :( Alla tre är ur form helt och dom var inte ett dugg sig själva idag :( Dom ville inte hoppa alls och var nervösa och konstiga :S

Det var ju ett tag sedan jag hopptränade men dom borde inte ha varit så konstiga!

Men det kan ju bero på katten  som dom inte såg, men som låg och tittade på dem...

Men jag tror nog att det kommer gå mycket bättre på torsdag, då jag också ska hoppträna! =)

Av Ida Lövgren - 25 januari 2011 18:39

Nu har startlistan för kaninhopptävlingen kommit upp inför lördagen! :D

Jag ska vara med i krok lätt med alla tre ^^

Får se hur det går...:P

  

Av Ida Lövgren - 24 januari 2011 21:19

Dagens Grimas :)

  

XD

Av Ida Lövgren - 24 januari 2011 21:12

Haha, jag vill till Hööks och köpa svampar! =)

  

Mikrofibersvamp 29 kr Hööks =)

(Klickbar bild)

 

Tvättsvamp 6 kr Hööks =)

(klickbar bild)


Av Ida Lövgren - 24 januari 2011 21:01

Dom här prisrosetterna skulle vara perfekt att ha i kaninklubben, om man bara klistrade fast t ex en 1:a över hästmotivet =)

  

15 kr Hööks hästsport =)

(klickbar bild)

Om mig

 

 bloglovin

Jag är en sprallig tjej på snart 13 sommrar som älskar allt som har med hästar och djur att göra! :D

På den här bloggen står HÄSTAR och RIDNINGEN i fokus, något jag brinner för. Här kommer jag skriva om allt som händer i stallet på Hamre Ridskola, ridlektionerna, stalljobbet på helgerna och sköthästen Drutten. Även en blogg om min vanliga vardag.

//Ida

bloglovin 

          

Bilder

                 

 

Kategorier

Omröstning

Hur hittade du hit? =)
 Via annan blogg
 Via bloggplatsen
 Via ifokus.se
 Via sökning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Alexandra och Maszerati

  

Felicia

sök


Ovido - Quiz & Flashcards